سرانه فضای ورزشی و فرهنگی جزیره خارگ ارتقا یافت

سرانه فضای ورزشی و فرهنگی جزیره خارگ ارتقا یافت
سرانه فضای ورزشی و فرهنگی جزیره خارگ ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر سه شنبه در نشست عمرانی بخشداری ویژه خارگ اظهار داشت: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه عمرانی جزیره در سالهای اخیر با همت والای مدیران ارشد استانی و مدیران بخش ویژه خارگ صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.

وی افزود: با افتتاح سالن تدبیر امید جزیره خارگ فضای ورزشی جزیره ۱۰ درصد ارتقا یافت و هم اکنون سرانه ورزشی جزیره نسبت به استاندارد موجود در کشور بالاتر است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی صیادان جزیره نبود حوضچه آرامش برای پهلودهی قایق‌ها و شناورهای سنتی بود که با همت والای اداره کل بنادر ودریانوردی موج شکن طراحی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته و به بهره برداری رسید.

رضایی گفت: در حوزه خدمات شهری ساخت ساختمان آتش نشانی این جزیره بعد از ۵۰ سال ساخت و افتتاح شد همچنین در توسعه فضای سبز شهری اقدامات بسیار مناسبی با بافت بومی جزیره در محدودهای شرکت‌های نفتی وشهری در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات فرهنگی و هنری جزیره توانستیم با یک وحدت رویه سالن اجرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره بهسازی و نوسازی شود و همچنین یک پلاتو با ساختاری مناسب در اختیار اهالی فرهنگ و هنر جزیره قرار دهیم.

رضایی افزود: در حوزه استقرار اورژانس ۱۱۵ با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم که توانسیتم با تخصیص یک ساختمان با بهسازی و نوسازی بصورت کامل یک مجموعه در اختیار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفت و توانستیم بعد از سال‌ها اورژانس که از خواسته بحق اهالی شریف خارگ بود در جزیره مستقر کنیم.

بخشدار ویژه خارگ در پایان یادآورشد: اقدامات زیر ساختی دولت با حمایت استاندار در بخش ویژه خارگ همچنان ادامه دارد و بزودی پروژه‌ای عمرانی عظیم تفریحی و گردشگری این جزیره توسط شهرداری خارگ اجرایی خواهد شد.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *