ستار اورکی: نام مرا قلم بگیرید

ستار اورکی: نام مرا قلم بگیرید
ستار اورکی: نام مرا قلم بگیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از شیوع کرونا، قوه قضاییه به جمعیت زیادی از زندانیان کشور، مرخصی اعطا کرد. در همین راستا، نامه‌ای با امضای تعدادی از سینماگران منتشر شد که از رییس قوه قضاییه درخواست کرده بودند، این مرخصی شامل حال محمد امامی، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون هم بشود.

محمد امامی که تهیه‌کنندگی سریال «شهرزاد» را در کارنامه خود دارد، در حال حاضر، به دستور مقام قضایی و برای رسیدگی به اتهامات فساد مالی، بازداشت و در زندان است.

پیرو انتشار نامه جمعی از سینماگران به رییس قوه قضاییه برای اعطای مرخصی به محمد امامی، برخی از این هنرمندان، در تایید یا تکذیب امضاء خود، توضیحاتی را ارائه کردند.

ستار اورکی، آهنگساز و سازنده موسیقی متن فیلم‌هایی چون «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده»، که سابقه همکاری با خوانندگانی چون علیرضا قربانی، سالار عقیلی، محمد معتمدی و رضا یزدانی را هم در کارنامه دارد، در همین رابطه، متنی را در اختیار خبرآنلاین قرار داده است.

او نوشته است: «دوست عزیز و مورد اعتمادم با توجه به شرایط بحرانی کرونا، تقاضای مرخصی برای تهیه‌کننده سینما، آقای امامی را مطرح کرد. از چند و چون نامه اطلاعی نداشتم اما موافقت ضمنی‌ام را اعلام کردم. از حاشیه گریزانم و به‌شدت به همدلی و مهربانی و زیبایی باور دارم. فضای به وجود آمده، روح و روانم را آزرده می‌سازد. نام مرا قلم بگیرید لطفا…
با ادب و احترام»

۵۷۵۷


منتشر شده

در

اخبار فرهنگی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *