ساکت و پروژه عبور از تونی در تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور با هدایت ساکت الهامی در حالی به فینال جام حذفی صعود کرد که حالا تی تی های تبریز برای قهرمانی باید استقلال را در دیدار نهایی شکست دهند؛ کاری که در این فصل موفق به انجامش نشده اند. نکته مهم برای تراکتوری ها این است که آن ها در چهار تجربه قبلی بازی در فینال جام حذفی تنها در یکی به قهرمانی رسیدند که با هدایت تونی اولیویرا بود.

تونی که از هواداران تبریزی لقب «آتا-پدر» را گرفته بود، در دوره سرمربیگری اش در تیم فوتبال تراکتور موفقیت های بزرگی را کسب کرد و حالا از نگاه آمار و بسیاری از هواداران تراکتور، موفق ترین سرمربی تاریخ این باشگاه است. اولین سال حضور او روی نیمکت تراکتور با نایب قهرمانی همراه شد و در دوره بعدی قهرمانی جام حذفی به ارمغان آمد، سپس اولیویرا برای انجام کار نیمه تمام که قهرمانی در لیگ برتر بود به ایران بازگشت و تا آستانه رسیدن به این هدف نیز پیش رفت اما در آخرین بازی پیروزی ۳-۱ به با تساوی ۳-۳ عوض کرد تا همه چیز از دست برود.

ساکت و پروژه عبور از تونی در تراکتور!
ساکت و پروژه عبور از تونی در تراکتور!

حالا تراکتوری ها که تصور می‌کردند این فصل قرار است با مصطفی دنیزلی به قهرمانی برسند، پس از ناکامی او در نیم فصل اول، ساکت الهامی را روی نیمکت خود دیدند و حالا با او در فینال جام حذفی هستند. قهرمانی در بازی نهایی، ساکت را احتمالا در تبریز ماندگار خواهد کرد و او این فرصت را خواهد داشت تا قهرمانی لیگ برتر را هم برای تبریزی ها به ارمغان بیاورد؛ اتفاقی که اگر رخ دهد، الهامی را در اولین تجربه سرمربیگری، بالاتر از تونی اولیویرا قرار می‌دهد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *