سامانه‌های پُر بارش در راه ایران / کرونا همچنان پشت مرزها

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه _۲۷ بهمن در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

توزیع لوازم یدکی بین رانندگان تاکسی با قیمتی ارزان / امکان اخذ بیمه شخص ثالث با اقساط ۱۲ ماهه

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به گستردگی جامعه شورایی کشور و وجود بیش از ۱۲۰ هزار عضو در آن و تاکید بر لزوم نظارت سیستمی بر شوراها، از رونمایی نخستین سامانه نظارتی شوراها در کشور در آینده نزدیک خبر داد.

عدم استفاده از امکانات عمومی در انتخابات

رئیس شورای شهر تهران گفت: همه در شهرداری می‌دانند که نباید از امکانات عمومی در جهت انتخابات استفاده کرد.

بیمارستان‌های ایران چند ساله ساخته می‌شوند؟

چینی‌ها برای مقابله با کرونا ویروس جدید، ۱۰ روزه بیمارستانی ۱۰۰۰ تخت‌خوابی ساختند، حال سوال این است؛ بیمارستان‌های ایران چند روزه و یا چند ساله ساخته می‌شوند؟

حذف “بیمه سلامت” چند بیمه‌ای‌ها / علت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه علت بدهی بیمه سلامت در پرداخت مطالبات سال ۹۷ مراکز طرف قرارداد بویژه داروخانه‌ها، عدم تخصیص کامل بودجه این سازمان است، در عین حال از قول مساعد دولت برای پرداخت مطالبات این سازمان بیمه‌گر خبر داد.

تکذیب نامه به رییس جمهور درباره “کرونا”

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن جعلی خواندن انتشار نامه‌ای در فضای مجازی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به رییس جمهور درباره “کرونا“، تاکید کرد که هنوز هیچ مورد مثبت ابتلا به کروناویروس جدید در کشور ثبت نشده است.

شما هم به وسواس شمارش موزاییک‌ها دچارید؟

شاید برخی از ما باشیم که تعداد موزاییک‌هایی که از روی آنها رد می‌شویم یا تعداد طبقات ساختمان‌هایی که از کنار آنها عبور می‌کنیم را می‌شماریم. یا برخی افراد بیشتر زمان خود را به صورت کاملا افراطی صرف شست‌وشوی بدن یا اشیای مورد استفاده‌ خود می‌کنند، یا برخی افراد باشند که هیچ‌گاه اشیاء بلا استفاده خود را دور نمی‌اندازند؛ یک روانشناس بالینی در این رابطه می‌گوید: به طور کلی این رفتارها اختلالات وسواس فکری و عملی هستند که میانگین سنی آغاز آن در ۱۹.۵ سالگی و در ۲۵% موارد قبل از ۱۴ سالگی است.

مناسب سازی ۱۴ هزار مدرسه ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه مناسب سازی در همه ابعاد برای ۱۴ هزار مدرسه پذیرای دانش آموزان با نیازهای ویژه در حال انجام است اعلام کرد که تا پایان سال ۹۹ یک مدرسه عادی در هر کدام از استان‌ها مناسب‌سازی می‌شود.

ابتکار: افرادی را به مجلس بفرستیم که به اصلاحات اعتقاد دارند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تاکید معاونت بر این است که هرگونه مجوز برای ازدواج زیر ۱۳ سال در قانون متوقف شود، گفت: امیدواریم به دلیل اهمیت این موضوعات و ضرورت اصلاح قانون تلاش کنیم در انتخابات آینده افرادی را به مجلس بفرستیم که به این اصلاحات اعتقاد دارند. به نظر این موضوع حداقل دلیلی است که با وجود همه دل نگرانی‌ها باید در موضوع انتخابات مجلس مشارکت داشته باشیم، زیرا افرادی هستند که هیچ اعتقادی به این اصلاحات ندارند و معتقدند همه اینها مسایل نادرستی است.

بزرگترین ایرادات و ضعف‌های کتاب‌های اول تا سوم ابتدایی‌ها

یک زبان شناس و دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به تکمیل نشدن چرخه برنامه‌ریزی آموزشی گفت: مگر نقدهای معلمان را نمی شنوید، پس چرا آن را اجرا نمی کنید؟ رابطه بین معلم، مولف و زبان آموز باید تعریف شود.

تاثیرات مثبت و منفی اجرای سند تحول از نظر رییس سازمان پژوهش

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه امروز به این نتیجه رسیدیم اگر سازمان بخواهد خودش همه محتوا را تولید کند به سمت انحصار گرایی و بسته بودن رفته است عنوان کرد: به همین علت دست به بازآرایی تشکیلاتی زدیم و به این نتیجه رسیدیم که ۱۱ حوزه یادگیری شکل گیرد.

سه سامانه پُربارش در راه کشور

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این‌که سه سامانه پُربارش از هفته جاری تا اواخر هفته اول اسفند به کشور وارد می‌شود، گفت: با وجود برف اخیر بارندگی‌ها در استان گیلان در حد نرمال نسبت به بلندمدت گزارش شده است.

تلفات آلودگی هوا دو برابر آمار تصادفات جاده‌ای است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سالانه ۳۰ هزار نفر به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند، گفت: تصادفات جاده‌ای ما در کشور سبب مرگ ۱۶ هزار نفر در سال می‌شود، اما آلودگی هوا تلفاتی تقریبا دو برابر تلفات جاده‌ای به دنبال دارد.

واکنش پلیس به خاموشی برخی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت

به دنبال قطع شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در برخی از مناطق تهران، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه و اعلام کرد که مأموران پلیس در تقاطع‌ها حضور دارند.

افزایش پرونده‌های قصور پزشکی

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از رشد پرونده‌های قصور پزشکی خبر داد.

بیش از نیمی از پرونده‌های قصورپزشکی در تهران است

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: حدود ۵٢درصد از پرونده‌های قصور پزشکی در استان تهران است.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه_ ۲۷ بهمن ماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش نیز به شرح زیر است:

سه سامانه پُربارش در راه کشور

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی

بیمارستان‌های ایران چند ساله ساخته می‌شوند؟

شما هم به وسواس شمارش موزاییک‌ها دچارید؟

تکذیب نامه به رییس جمهور درباره “کرونا”

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *