سارق طلاجات دختربچه‌ها در مرند دستگیر شد

سارق طلاجات دختربچه‌ها در مرند دستگیر شد

کاظم دهقانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی چند شهروند مبنی بر سرقت طلای دختران خردسالشان هنگام بازی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از چگونگی سرقت‌ها و محل اختفا سارق به دست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند ادامه داد: پس از چند روز کار اطلاعاتی، فردی غیربومی که به طلاجات دختربچه‌ها دستبرد می‌زد در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی یک عملیات پلیسی موفق، دستگیر شد.
سرهنگ دهقانی اظهار داشت: سارق که جوانی ۲۷ ساله بود به همراه یک خانم با پرسه زدن در محلات و کوچه‌ها در کمین دختربچه‌های زیر ۵ سال نشسته و به محض مشاهده آنها با شیوه و شگرد فریب کودکان با عنوان تحویل نمک و پرسیدن آدرس اقدام به سرقت طلاهای آنها می‌کردند.
سارق طلاجات دختربچه‌ها در مرند دستگیر شد

 

وی یادآور شد: متهم در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت از ۳ کودک اعتراف کرده که تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

این مسئول انتظامی در پایان از والدین خواست از فرزندان خود هنگام بازی غافل نشوند و آموزش‌های لازم را در خصوص عدم صحبت کردن با غریبه‌ها و مراقبت از اشیایی که به همراه دارند به آنها بدهند و در صورت برخورد با افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *