سارقان سابقه دار به ۴۷ فقره سرقت در سنندج اعتراف کردند

سارقان سابقه دار به ۴۷ فقره سرقت در سنندج اعتراف کردند
سارقان سابقه دار به ۴۷ فقره سرقت در سنندج اعتراف کردند

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و خانه باغ های اطراف شهر سنندج مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های مقدماتی ماموران نشان داد سارقان با روش های مختلف سرقت مانند توپی زنی و بالکن روی، وارد منازل شهروندان شده و اقدام به سرقت وسایل و اشیاء گرانقیمت می کردند.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: با انجام مراقبت های نامحسوس و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، دو سارق حرفه ای و سابقه دار منزل حین سرقت توسط ماموران دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

سردار آزادی یادآور شد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران متهمان چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۴۷ فقره منزل، خانه باغ و کیف بازکنی از شهروندان سنندجی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران از تعدادی از صحنه های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت، بیان کرد: در این عملیات یک مالخر نیز دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم نیز کشف شد.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *