ریشی سوناک “ناتوانی در تشخیص مزایای رشد سبز کردن اقتصاد”

شکست ریشی سوناک در تشخیص پتانسیل رشد ناشی از سبز کردن اقتصاد به این معنی است که بریتانیا در معرض خطر از دست دادن است. در رقابت جهانی برای استفاده از فرصت های مقابله با بحران آب و هوا، صدراعظم سایه، ریچل ریوز گفته است.

در مصاحبه قبل از بودجه چهارشنبه، ریوز گفت که صدراعظم واضح است هم در مورد تهدید آب و هوا و هم در مورد توانایی دولت برای انجام هر کاری برای رویارویی با چالش های پیش رو “کاملاً بدبین” بود.

«وقتی سوناک در مورد آب و هوا صحبت می کند، همیشه در مورد ریوز گفت: هزینه ها و نه فرصت ها. “این کاملا با رویکرد من متفاوت است. تنها راه برای تبدیل شدن به صدراعظم مسئول در دنیای امروز این است که یک صدراعظم سبز باشید.

وزارت خزانه داری گفت که این بودجه شامل بودجه ۲۶ میلیارد پوندی برای برآورده کردن خالص بریتانیا در سال ۲۰۵۰ خواهد بود. تعهد صفر که ۱۴ میلیارد پوند آن پول جدید بود. این شامل ۴ میلیارد پوند برای مقاوم‌سازی ساختمان‌های عمومی و خصوصی، ۲.۶ میلیارد پوند برای دفاع در برابر سیل و ۱.۵ میلیارد پوند برای تحقیق و توسعه خواهد بود.

ریوز گفت که “شکاف بزرگ” وجود دارد. بین لفاظی های دولت و اقدامات آن، به عنوان نمونه به پیشنهاد یک کمک هزینه ۵۰۰۰ پوندی برای نصب پمپ های حرارتی. “این عالی به نظر می رسد تا زمانی که بدانید چقدر هزینه دارند و تا زمانی که یاد نگیرید که آنها کار نمی کنند مگر اینکه خانه ای عایق بندی مناسب داشته باشید.” ، که در کنفرانس ماه گذشته حزب کارگر برنامه هایی را برای داده های سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد پوندی طی دهه آینده برای تسریع انتقال خالص به صفر، گفت که در حالی که یک الزام اخلاقی برای انتقال “سیاره ای قابل سکونت به فرزندانمان” وجود دارد، همچنین یک مورد اقتصادی برای اقدام قوی تر است.

او گفت که ناظر مالی خود دولت – دفتر مسئولیت بودجه – هزینه های عدم اقدام در مورد بحران آب و هوا بالاتر از بحران های عملی بودند در اینجا “فرصت های بزرگی برای ما یک کشور وجود دارد”.

با اشاره به اینکه دولت آلمان ۹ میلیارد پوند در توسعه هیدروژن به عنوان منبع انرژی در مقابل ۲۵۰ میلیون پوند اختصاص داده شده توسط ریوز در بریتانیا گفت: “یک مسابقه جهانی وجود دارد که ببینیم کدام کشورها این مشاغل و سرمایه گذاری را در آینده به دست خواهند آورد.

“به توربین های بادی نگاه کنید. ما در تولید انرژی از باد کار فوق العاده ای انجام می دهیم، اما توربین ها را از اندونزی به داخل ارسال می کنیم. این کاملاً دیوانه کننده است.

«اگر در همه زمینه‌های دیگری که می‌دانیم منابع رشد آینده خواهند بود، تزلزل و تأخیر کنیم، همه چیزهای دیگر را وارد خواهیم کرد – از فولاد گرفته تا هیدروژن، پمپ‌های حرارتی و وسایل نقلیه الکتریکی.

ریوز گفت که بریتانیا صنایع و مهارت‌های لازم را برای استفاده از فرصت‌های ایجاد شده توسط انتقال خالص صفر دارد، اما چالش‌ها وجود ندارد. تا زمانی که تجارت و دولت با یکدیگر همکاری نکنند.

سوناک در سخنرانی خود بر بازگشت سریع اقتصاد از قرنطینه زمستانی و ارقام بیکاری بسیار بهتر از حد انتظار تاکید خواهد کرد. اما ریوز گفت که “خشنودی زیادی در مورد بهبودی وجود دارد”. خرده‌فروشی برای پنج ماه متوالیدر حالی که ارقام رشد ماهانه اخیر ضعیف بوده است.

به گفته وی، سه ماه وجود داشت. اولویت‌های صدراعظم: کمک به افراد برای عبور از «بحران» هزینه‌های زندگی زمستانی، حمایت از کسب‌وکار پس از ۱۸ ماه «فحان‌آمیز»، و مقابله با چالش‌های اقتصادی بلندمدت.

اگر همانطور که انتظار می‌رفت، سوناک به قیمت سوخت خودرو پاسخ دهد، حزب کارگر از دولت حمایت می‌کند به رکوردهای رکورد در این هفته با مسدود کردن مجدد تعرفه های بنزین و گازوئیل. ریوز گفت: با توجه به اینکه بسیاری از افراد فقیر گزینه دیگری جز رانندگی به محل کار ندارند، افزایش بیشتر هزینه رانندگی “غیر مسئولانه” خواهد بود.

او همچنین گفت کار با افزایش ۱.۵ درصدی در سهم بیمه ملی برای تأمین هزینه های بهداشت و درمان و مراقبت های اجتماعی، و به دنبال راه های جایگزین برای جمع آوری پول بود. ریوز گفت: کسانی که بازترین شانه ها را دارند تا بار بیشتری را بپردازند.

«در حال حاضر اگر درآمد خود را از طریق سهام، سهام، سود سهام، خرید به- به دست آورید. اجازه دهید خواص، شما یک پنی اضافی برای پرداخت هزینه افزایش در سیستم بهداشتی و مراقبت اجتماعی ما پرداخت نمی کنید. این درست نیست.

«شما می توانید صاحبخانه ای داشته باشید که ملک خود را به یک پرستار جوان اجاره دهد. او در بیمه ملی بیشتر می پردازد و او هیچ مالیات بیشتری نمی پردازد.

ریوز گفت که در حال حاضر دولت تنها علاقه مند به مالیات گرفتن از افرادی است که درآمد خود را از انجام یک “” دریافت می کنند. کار روز سخت» در حالی که کارگر به اشکال دیگر درآمد نگاه می کرد.

«من می خواهم کارآفرینان را تشویق کنم در این کشور سرمایه گذاری کنند و ثروت ایجاد کنند، و بنابراین می خواهیم مطمئن شویم. سیستم این کار را انجام می دهد. “اما من فکر می کنم مسیر سفری که می خواهیم به آن برویم مشخص است.”


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *