روایت بادامچیان از رابطه نزدیک موتلفه با حزب کمونیست چین /یک نامه زدم، ۴۰ هزار ماسک برایمان فرستادند

روایت بادامچیان از رابطه نزدیک موتلفه با حزب کمونیست چین

 

اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار درباره جوانگرایی در حزب متبوعش گفت: حزب یک موجود جامد و ثابت نیست و بعد از مدتی که نیروها پیر می شوند افراد جوان جای آنها را می گیرند.

وی افزود: در غرب نیز احزاب به همین شکل فعالیت می کنند. سابقه طولانی دارند اما در هر دوره نیروی جدید وارد حزب می شوند.

وی همچنین گفت: بیش از ۵۰ درصد اعضای حزب موتلفه را جوانان حدود ۴۰ سال تشکیل می دهند. در حزب موتلفه بین دبیر کل و یک عضو جوان صمیمیت کامل برقرار است و هیچ مانعی برای فعالیت جوانان وجود ندارد.

دبیرکل موتلفه درباره روابط این حزب با حزب کمونیست چین گفت: روابط ما با حزب کمونیست آنقدر نزدیک است که من در زمان کرونا به آنها نامه زدم و آنها ۴۰ هزار ماسک برای ما ارسال کردند که ما به وزارت بهداشت تحویل دادیم.

وی با اشاره به اینکه رابطه ما با حزب کمونیست کره شمالی هم همینطور است، گفت: روابط بین المللی ما تنها به احزاب کمونیستی محدود نمی شود. ما کمیته احزاب اسلامی را در تهران داریم که آقای ترقی مسئول آن است و با هماهنگی وزارت خارجه و سایر دستگاه ها فعالیت می کند.

بادامچیان اظهار داشت: نشست نیروهای مقاومت دیروز در تهران به میزبانی موتلفه انجام شد که آیت الله نوری همدانی از این نشست و شخص بنده تقدیر کردند و من هم جواب نامه محبت آمیز ایشان را دادم.

وی درباره حوادث لبنان نیز گفت: ما در پی حادثه تاسف آور لبنان با حزب الله تماس گرفتیم و من به سید حسن نصرالله نامه ویژه فرستادم. همچنین به دیدار سفیر لبنان رفتم و ایشان از وضع لبنان به ما گزارش دادند.

با دامچیان با اشاره به اینکه سفیر لبنان درباره کمک های بین المللی مسائلی را مطرح کرد، گفت: من گفتم که کشوری مثل چین با برنامه از کمک های بین المللی استفاده کرد و موفق شد و کسی هم مثل شاه ما کمک های بیشتر موجب سقوطش شد.

وی افزود: درباره بازسازی هم گفتم که ما پس از جنگ یک کمیته بازسازی تشکیل دادیم، آیت الله مهدوی را در راس گذاشتیم و مشکلمان حل شد. شما هم از خبرگان و بزرگان خود استفاده کنید و بازسازی را مردمی کنید.

بادامچبان با اشاره به اینکه در رقابت کره و چین با آمریکا معلوم است که آمریکا شکست می خورد، گفت: محور ایران چین و روسیه بیش از ۲ میلیارد جمعیت دارد و اگر پاکستان و هند هم به این جبهه بپیوندند بیش از نیمی از مردم جهان را در اختیار دارند و می توانند به راحتی کار کنند.

۲۷۲۷

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *