رمضان ماه نزول ضیافت بی پایان الهی است

رمضان ماه نزول ضیافت بی پایان الهی است

رمضان ماه نزول ضیافت بی پایان الهی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده  بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه معرفت و شناخت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خودسازی نفس، ماه خدا، ماه نزول قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی است.

وی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: مردم شریف و مؤمن استان اردبیل همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: ماه رمضان فرصتی است برای ارتباط بیشتر با خدای سبحان، ماه ازدیاد تقوا و تقویت اراده که انسان‌ها می‌توانند به برکت ماه رمضان اراده را در خود قوت ببخشند تا بتوانند از بداخلاقی‌های امروز که در جامعه به چشم می‌آید، دوری کنند.

حجت‌الاسلام ستوده افزود: از خداوند باری‌تعالی می‌خواهم به برکت این ماه مبارک، اکنون که تمامی جوامع بشری با بحرانی همه گیر مواجهند، فروغ رحمت خود را بر دنیا ارزانی داشته و شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس در تمامی جوامع، به ویژه ایران عزیزمان باشیم.

وی گفت: امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در استان ایجاد کنیم.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *