رسیدگی به ۵۰۹ تخلف حمل و نقلی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، اورجعلی علیزاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت کمیسیون ماده ۱۱ تعداد ۳۹۳ پرونده مربوط به تخلفات رانندگان وسائط نقلیه سنگین و کمیسیون ماده ۱۲ تعداد ۱۱۶مورد پرونده تخلفات مربوط به شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر را مورد رسیدگی قرار داده است.

وی اظهار داشت: مهمترین موارد تخلف رسیدگی شده مربوط به فقدان تجهیزات ایمنی خودرو، اضافه تناژ، شکوائیه راننده، تخلف در حمل محموله ترافیکی، فقدان بارنامه و تاخیر در حرکت اتوبوس ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت تعداد یک هزار و ۴۲۷ مورد شکایات مختلف مربوط به سامانه شهراه و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت راه و شهرسازی بوده که پس از بررسی به آن ها جواب لازم داده شده است.

علیزاده، ادامه داد: این فعالیت ها در راستای سالم سازی چرخه حمل و نقل استان و ارتقای کیفیت ارائه خدمات حمل و نقل کالا و مسافر انجام می شود.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۴ هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

آذربایجان شرقی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *