رسانه همپای کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان پیشگام است

رسانه همپای کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان پیشگام است
رسانه همپای کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان پیشگام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بازوند عصر سه شنبه در دیدار با مسئولان کمیته امداد ایلام با بیان اینکه کمیته امداد و صدا و سیما در خدمت رسانی به مردم اهداف مشترکی دارند، افزود: رسانه ملی در مناسبت‌های گوناگون از جمله جشن احسان و نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها و تبلیغ فریضه زکات و فطریه همواره در کنار کمیته امداد بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان چند پویش ملی با مشارکت نماینده محترم ولی فقیه در استان، کمیته امداد، سپاه و چند دستگاه دیگر با هدف کمک به نیازمندان شکل گرفته است در برنامه‌های صدا و سیما برای مردم این موضوع را تفهیم کرده‌ایم که بهترین راه کمک به مردم و نیازمندان از طریق این چند پویش است.

بازوند با بیان اینکه هر ساله خانواده‌های بسیاری پس از رسیدن به توانمندی از تحت حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند، تصریح کرد: موضوع توانمندشدن قشر مددجوی این نهاد توفیق بزرگی برای نظام است و کمیته امداد در این زمینه عملکرد بسیار موفقی داشته است.

وی در پایان این دیدار گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام این آمادگی را دارد که در زمینه توسعه هرچه بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری و توسعه مشارکت‌های مردمی و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان استان با کمیته امداد همکاری کامل داشته باشد.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *