رایزنی فدراسیون کشتی برای بازگرداندن تیم اترک خراسان

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته کادر فنی تیم کشتی آزاد اترک خراسان شمالی اعلام کردند از ادامه حضور در رقابتهای لیگ برتر انصراف داده و در پیکارهای مرحله نیمه نهایی به میدان نخواهند رفت.

بهروز یاری و محمد طلایی از اعضای کادر فنی تیم اترک خراسان در توضیح دلایل انصراف این تیم صراحتا از عدم پایبندی متولیان باشگاه به تعهدات مالی یاد کرده اند؛ مشکلاتی که گویا باعث شده کشتی گیران این تیم از حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف دهند و در نهایت یکی از چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی از این مسابقات کنار بکشد.

اما در سوی دیگر این ماجرا، سازمان لیگ فدراسیون کشتی هم اعلام کرد بحث مشکلات مالی به هیچ عنوان صحت ندارد و تیم اترک خراسان شمالی یکی از خوش حسابترین تیم های لیگ برتری محسوب می شود. به همین دلیل رئیس سازمان لیگ کشتی هم برای جلوگیری از انصراف تیم اترک خراسان وارد گود شده و در حال رایزنی با مسئولان این تیم برای بازگشت به رقابتهای لیگ است.

پایان هفته جاری قرار است چهار تیم بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، اترک خراسان شمالی و «تا ثبت جهانی توس» در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد به میدان بروند تا چهره تیم های فینالیست مشخص شود اما انصراف تیم اترک خراسان شمالی و همچنین تهدید به کناره گیری تیم دانشگاه آزاد اسلامی چالش بزرگی را برای سازمان لیگ فدراسیون بوجود آورده است.

به هر حال اهالی کشتی تا روز جمعه منتظر نتیجه رایزنی مسئولان سازمان لیگ با متولیان تیم اترک خراسان هستند تا شاید پیکارهای لیگ، بدون مشکل و با حضور هر چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز جمعه اول آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود که با انصراف قطعی تیم اترک خراسان شمالی، تیم بازار بزرگ ایران بطور مستقیم راهی فینال خواهد شد. همچنین تیم های تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران نیز باید برای مشخص شدن فینالیست بعدی به مصاف هم بروند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *