راه های روستایی مناطق غرب استان اصفهان امروز بازگشایی می شود

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار جبهه هوای سرد در استان اصفهان اظهار داشت: بیشترین بارش باران و برف و کاهش دما به مناطق غربی اعم از شهرستان های سمیرم، فریدونشهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان اخصاص داشت.

وی افزود: در دو روز گذشته مناطقی از شمال استان اصفهان شامل نطنز، برزوک، قمصر و نیاصرم هم با بارش باران و برف همراه بوده است.

بسته شدن راه های روستایی غرب استان اصفهان با بارش برف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان با بیان اینکه بارش برف در روستاهای بویین میاندشت، فریدن، فریدونشهر و پشت کوه منجر به بسته شدن راه های روستایی شد ادامه داد: اکیپ های راهداری در ۴۱ پایگاه و راهدارخانه مستقر شدند و با پشتیبانی و استقرار ۵۰۰ ماشین آلات و ۷۰۰ نیروی راهداری در گردنه ها و مناطق برف خیز با پاشیدن نمک و شن مشغول برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی  در شهرستان های بویین میاندشت، فریدونشهر و پشت کوه هستند.

بیشترین انسداد راه از بارش برف مربوط به پشت کوه است

وی بیشترین راه مسدود شده را مربوط به پشت کوه و روستاهای کلوسه و وزوان دانست و تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ پایگاه هلال احمر و فوریت های پزشکی در سطح استان اصفهان آمادگی لازم برای ارائه خدمت به شهروندان آن مناطق را دارند و در دو سه روز گذشته به ۱۲۰ خانوار در مناطق سردسیر خدمت رسانی کردند.

شیشه فروش با لازم دانستن استفاده از زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی درگیر با بارش برف تاکید کرد: لازم است قبل از عزیمت به مناطق برف خیز راه های استان کنترل و بررسی شود.  

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *