راه اصلاح و نجات کشور، توجه به فرهنگ و رشد فرهنگی است

راه اصلاح و نجات کشور، توجه به فرهنگ و رشد فرهنگی است

 

راه اصلاح و نجات کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فلاح لاله زاری در نشست با سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  و جمعی از خبرنگاران و نویسندگان روزنامه پیام استان، بر توجه بیشتر و سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ تاکید کرد و گفت: رسانه ها و اهل قلم باید به سایر بخش های فرهنگ و هنر کمک کنند تا شاهد ارتقاء دیگر حوزه ها هم باشیم.

وی، با بیان اینکه عمده فعالیت های فرهنگی و هنری استان در حوزه اهل قلم، خبرنگاری، روزنامه نگاری و فضای مجازی است، اظهار کرد: سمنان در راه اندازی خانه مطبوعات و روزنامه نسبت به سایر استانها پیشقدم بوده و حاصلخیزی خوبی در این عرصه دارد.

فلاح لاله زاری، با بیان اینکه در تلاش هستیم تا فصل جدیدی از فعالیت ها در این اداره کل رقم بخورد، گفت: با مشارکت اصحاب هنر و انجمن های فرهنگی هنری برنامه ها را تدوین و با حضور نخبگان فرهیخته در هر حوزه در اتاق های فکر و با توجه به شاخص هلی هر منطقه برنامه ریزی صورت می گیرد.

وی، از برنامه ریزی برای رفع نقاط ضعف در بخش های مختلف از جمله زیر ساخت ها خبر داد و گفت: با نظر اصحاب فرهنگ و هنر در هر حوزه فعالیت های انجمن ها را ارتقاء و به سمت اداره فعال و پویاتر حرکت خواهیم کرد.

مرتضی دهرویه سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان با بیان اینکه ایجاد وحدت در استان همیشه در دستور کار خبرنگاران و نویسندگان این خبرگزاری بوده است ،اظهار کرد: مردم استان سمنان با فرهنگ بالای خود همیشه و در همه صحنه ها حامی مسوولان نظام و مدیران بوده و در موضوع کرونا نیز این مردم بودند که همگام با مسوولان حرکت کردند و توانستند به موفقیت نسبی در ثبات این ویروس دست یابند.
وی افزود: مسوولان در برنامه ریزی خود تلاش کنند تا اجرای برنامه ها همراه با شور و نشاط باشد.

۴۶


منتشر شده

در

سمنان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *