رابی دان اعتراف می کند که با برایونی فراست “خشونت آمیز” رفتار کرده است

رابی دان، سوارکار ملی هانت، سوارکار همکار خود برایونی فراست را در کمپینی از قلدری و آزار و اذیت که شامل “زبان ناپسند، توهین آمیز جنسی و زن ستیز”، تهدید به “ایجاد آسیب جسمی جدی به او … از طریق آسیب رساندن به او در مسابقات” و سواری با پرخاشگری ناروا در طول مسابقات در سال ۲۰۲۰، هیئت انضباطی مستقل اداره اسب سواری بریتانیا استماع کرد. سه‌شنبه.

دان به عنوان یک جلسه انضباطی در مورد پرونده‌ای که روز سه‌شنبه در لندن گشوده شد، یک مورد نقض قوانین مسابقه را در رفتار خود با فراست اعتراف کرد و اذعان داشت که او اقدام کرده است. به شیوه ای خشونت آمیز یا نامناسب» نسبت به فراست پس از مسابقه ای در ساوت ول در سپتامبر ۲۰۲۰، که در آن کوه او، Cillian’s Well، دچار جراحت کشنده شد.

او اتهام “قلدری و آزار” فراست را بین ۱۳ فوریه تا ۳ سپتامبر رد کرد. ماه، و همچنین هزینه های خاص مربوط به مسابقه در Southwell و دو مسابقه دیگر، در مارکت راسن در ماه جولای و اوتوکستر در ماه بعد.

تشریح BHA لوئی وستون، وکیل دادگستری، به هیأت سه نفره گفت که در حالی که اتهامات شبانه روز را شامل می شود در سال ۲۰۲۰، این دو موتورسوار در اوایل سال ۲۰۱۷ “از هم جدا شده بودند”، زمانی که دان “خود برهنه خود را در اتاق رختکن به فراست نشان داد” “به نحوی که غیرقابل قبول و بدیهی بود”.

متعاقباً، وستون گفت، هنگامی که دان “در مورد روابط جنسی خود با سایر زنان جوکی شوخی کرد و اظهار نظر کرد”، فراست “در مقابل او ایستاد و گفت که این قابل قبول نیست… نتیجه آن».

سایر حوادث ادعایی، از جمله “نظرات تمسخر آمیز در گذر” در مصاحبه با فراست پس از یک برد بزرگ در چلتنهام در مارس ۲۰۱۹، “پیش زمینه” را ایجاد کرد. طبق گفته وستون، دان قلدری می کند، اما “چیزها در فوریه ۲۰۲۰ تغییر کردند”.

وستون گفت که دان سوار بر لیک پنی لری در مسابقه ای در لستر در ۱۳ فوریه، ” عمداً فراست را ترسانده و «همچنین در گفتگوی آن موقع او را یک سرباره لعنتی و یک فاحشه لعنتی خطرناک نامیدند». او گفت، این زبان “به وضوح توهین آمیز، آشکارا زن ستیزانه است و اگر توسط یک تنظیم کننده ورزش تحمل شود، آن را بدنام می کند.” وستون در تاریخ ۸ ژوئیه در استراتفورد، زمانی که دان را با صدای بلند با فراست “صحبت می کند” در حالی که دو سوارکار پس از یک مسابقه سکوهای خود را بالا می کشیدند، مشاهده شد. او به او گفت: تو یک فاحشه لعنتی هستی… و اگر دوباره مرا به این شکل بکشی، من تو را خواهم کشت. وستون اضافه کرد که «قتل در این زمینه» به معنای «بریدن یا بریدن» است و انتظار می‌رود که تماشاچی که مبادله را شنیده است در جلسه روز چهارشنبه شهادت دهد.

در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۰، در مارکت راسن، دان گفته می شود که سوار اسبش شده است Buyer Beware “به گونه ای که او [فراست، روی Wisecracker] را هل می دهد و “او را وادار می کند اسبش را حرکت دهد” در زمانی در مسابقه زمانی که «مطلقاً نیازی به این کار» وجود نداشت. در همین حین، اندکی بعد در اوتوکستر، وستون گفت که در حالی که دو سوار قبل از مسابقه در حال چرخیدن بودند، دان به فراست گفت که “من از کشتن همه شما جلوگیری می کنم، من شما را می کشم”.

چیزی که سرانجام فراست را وادار کرد تا یک شکایت رسمی علیه دان تسلیم کند، وستون گفت، رفتار موتورسوار پس از مسابقه در Southwell در سپتامبر ۲۰۲۰ بود که در آن مانت او کشته شد.

دان در اتاق توزین با فراست روبرو شد و “با عصبانیت” گفت که “دفعه بعد که مقابل تو سوار شدم، قول می دهم تو را از بال [حصار] عبور دهم] “. وستون توضیح داد که این “یک چیز مخصوصا خطرناک” برای یک جوکی است، زیرا آنها “نه تنها از اسب خود خارج نمی شوند بلکه با یک جسم فیزیکی تماس می گیرند که می تواند آسیب جدی به آنها وارد کند.” او او را تهدید می کرد که آسیب بسیار جدی به او وارد می کند.

دان، او ادامه داد، “در سرش بود” که فراست “او را بریده یا سوار بر اسبش کرده” و معتقد بود که در نتیجه “او حق دارد” به نوعی مجری تبدیل شود یا تهدیدی برای آسیب جدی به او انجام دهد.

اما او گفت: “هیچ بهانه یا توجیهی برای آن وجود ندارد، هیچ … و او نه تنها به این شیوه زن ستیزانه و نفرت انگیز عمل می کند، بلکه به یکی از هموطنان خود می گوید، من به تو آسیب جدی وارد می کنم. انتظار می‌رود که فراست در روز چهارشنبه در جلسه استماع شهادت دهد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *