رئیس جمهور روسیه، بشار اسد را دوست دارد

رئیس جمهور روسیه، بشار اسد را دوست دارد
رئیس جمهور روسیه، بشار اسد را دوست دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم اعلام کرد: یک دیپلمات روس به آنچه هجمه رسانه های روسی علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه و  رهبری سوریه خوانده شده بود، واکنش نشان داد.

این دیپلمات روس بیان کرد: این موضوع(هجمه رسانه های روس) نادرست است و دیدگاههای متعددی در روسیه در قبال اوضاع در سوریه وجود دارد و این هجمه نیست و آنچه مهم است موضع رسمی کرملین است که در حمایت از دمشق است.

به گفته این دپیلمات روس؛ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، بشار اسد را دوست دارد و به وی آنگونه که غرب تبلیغ و او را دیکتاتور می داند، نمی نگرد زیرا غرب همین موضع گیری را درباره ولادیمیر پوتین هم دارد.

این دیپلمات روس تاکید کرد: روسیه فقط با راس قدرت در سوریه یعنی بشار اسد رئیس جمهور سوریه تعامل می کند و مداخله روسیه در سوریه تا آنجاست که به حاکمیت سوریه خدشه وارد نشود زیرا روسیه حاکمیت سوریه را مورد احترام قرار می دهد و در راستای نقض آن حرکت نمی کند و مسکو بر دمشق چیزی را تحمیل نمی کند و در تصمیمات سوریه هم دخالتی نمی کند.

دیپلمات روس با اشاره به اینکه میان تعامل روسیه با متحدانش وتعامل غرب با همپیمانانش تفاوت اساسی وجود دارد، اعلام کرد: غربی ها بر اساس منافع خود به سرعت و بدون هیچ ابایی تغییر موضع می دهند در حالی که روسیه با متحدانش اینگونه برخورد نمی کند و به شیوه کشورهای استعماری رفتار نمی کند و  بر اساس ائتلاف محکم مبتنی بر احترام متقابل رفتار می کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *