رئیس‌جمهور در نشست مجازی سازمان همکاری شانگهای سخنرانی می‌کند

رئیس‌جمهور در نشست مجازی سازمان همکاری شانگهای سخنرانی می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز (سه شنبه) در نشست مجازی سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای شرکت و سخنرانی می‌کند.

علیرضا معزی گفت: بیستمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به صورت مجازی و با میزبانی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه آغاز می‌شود.

در نشست امروز ضمن بحث و بررسی وضعیت فعلی و چشم اندازهای توسعه همکاری سازمان همکاری شانگهای، سران کشورهای شرکت کننده با تبادل نظر و سخنرانی در خصوص مهم‌ترین موضوعات سیاسی، اقتصادی و امنیتی منطقه‌ای و بین المللی را بررسی و تبیین می‌کنند.

معزی اظهارداشت: رئیس جمهور نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت گسترش بیش از پیش همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی برای برون رفت از چالش‌هایی که جهان بویژه در روند مبارزه با کرونا با آن مواجه است، به راههای توسعه این همکاری‌ها متناسب با تحولات جدید بین المللی اشاره می‌کند.

این نشست ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه امروز به وقت تهران آغاز و سخنرانی ریاست جمهوری اسلامی ایران به طور زنده از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

 

اخبار سیاسی |


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *