دولت عوارض منفی طرح اصلاح قیمت بنزین را کاهش دهد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خصوص اغتشاشات اخیر که توسط معاندان در خصوص اصلاح قیمت بنزین اتفاق افتاد، بیانه ای صادر کرد.

در متن بیانیه آمده:

اتفاقات و حوادث روزهای اخیر بار دیگر ثابت کرد که جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار که در حال اعمال بی سابقه ترین فشارها و تحریم ها علیه مردم شریف و انقلابی ایران است، از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع این ملت حداکثر استفاده می کند.

آن ها که در برابر راهبرد مقاومت در منطقه و همچنین مقاومت مردم ایران به شدت درمانده شده اند اکنون همه توان خود را برای بهره برداری ناشیانه از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به کار بسته و با انواع ترفندها می خواهند با ایجاد ناامنی مردم عزیز ما را ناامید سازند.

خوشبختانه ملت هوشیار و بیدار علیرغم همه مشکلات و گرفتاری ها همچون گذشته با صبر و نجابت مثال زدنی خویش اغتشاش گران و تخریب کنندگان اموال عمومی و متعرضان به نوامیس و اموال مردم و اماکن مقدسه را تنها گذاشته، بزودی امیدهای واهی حامیان آنان را به یاس کامل مبدل خواهند ساخت.

اینجانب ضمن تشکر از رهنمودهای روشنگرانه و قاطع رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) و تقدیر از زحمات و تلاش های مسئولان نظام، از قوای سه گانه به ویژه دولت استدعا می کنم ضمن نظارت بر اجرای صحیح این طرح و مراقبت کامل جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها تمام توان خویش را مصروف کم کردن عوارض منفی اجرای این طرح کرده و در عین حال به روشنگری افکار عمومی نسبت به منافع دراز مدت آن اهتمام ورزند و اغتشاشگران را به سزای اعمالشان برسانند.

بدیهی است در این شرایط حساس وحدت مسئولان و مردم و تلاش برای کاستن آلام و درد های ملت عزیز و تبعیت از رهنمود ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز است.


منتشر شده

در

گلستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *