دمارای گری خیره کننده و ریچارلیسون پیروزی حیاتی اورتون را مقابل آرسنال به ارمغان آوردند

برنامه اعتراض به سوء مدیریت شش ساله در زمان فرهاد مشیری بود اما اورتون، و دمارای گری در خاص، ایده های دیگری داشت. گودیسون پارک پرآشوب بود، و با انتشار پیروزی مورد انتظار پس از ضربه ایستگاهی خیره کننده گری، اولین برد رافائل بنیتز در بازی های شبانه را برای تیم رافائل بنیتز رقم زد.

آرسنال از طریق مارتین پیشتاز شد. Ødegaard و از دو تصمیم VAR برای نپذیرفتن گل های ریچارلیسون برای آفساید جان سالم به در برد. اما اورتون را انکار نمی کنند. ریچارلیسون در ۱۰ دقیقه مانده به پایان گری، با پاس گل آندره گومز به سمت چپ، دو را شکست داد آرسنال قبل از ارسال یک پایان غیرقابل توقف در پست سمت چپ آرون رمزدیل.

احساسات همیشه توسط اتفاقات داخل زمین دیکته می شوند و اورتون موفق شد برنامه ریزی را تحت کنترل درآورد. اعتراض دقیقه ۲۷ با نمایشی شدیدتر و متعهدتر از آنچه در دربی مرسی ساید به نمایش گذاشتند. آندروس تاونسند، آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال را مستقیماً از همان ابتدا به زمین زد، در حالی که بن گادفری با برتری ۵۰-۵۰ با تاکهیرو تومیاسو به طرز وحشیانه و در عین حال تمیز، تماشاگران میزبان را به پا کرد. گادفری به جای لوکاس دیگن، ملی پوش فرانسوی، که مصدوم نشد اما به طور کامل از ترکیب حذف شد، در دفاع چپ شروع کرد و در بررسی VAR به دلیل خطای احتمالی کارت قرمز در هنگام گرفتن بازیکن مستعد ژاپنی با گل میخ هایش، جان سالم به در برد. یک مهلت خوش شانس، به ویژه برای تومیاسو، که توانست به دنبال درمان ادامه دهد.

گروه های مختلف هواداران اورتون خواستار خروج دسته جمعی در دقیقه ۲۷ شده بودند. در پایان این فصل ۲۷ سال بدون جام خواهند ماند، طولانی ترین خشکسالی در تاریخ باشگاه، و برای ثبت ناراحتی خود از “حکومت و مدیریت” باشگاه در طول ۶ سال هدایت مشیری. برخلاف انتظار، سهامدار اکثریت در جایی دیده نمی‌شد و در زمان مقرر اعتراض، اورتون از یک کرنر حمله می‌کرد.

گری یک سانتر در کنار دروازه به نمایش گذاشت. اما هیچ هم تیمی برای تبدیل در پست عقب در دسترس نبود. برخی از هواداران در دقیقه ۲۷ صندلی خود را ترک کردند، برخی دیگر هو شدند و اکثریت از جای خود بلند شدند تا تیم خود را تشویق کنند. بنری که روی آن نوشته شده بود: «زمان تمام شد بیل» در مقابل بیل کنرایت، رئیس اورتون باز شد. مشکل سازتر برای بنیتز مصدومیت دیگر یری مینا بود که باعث شد این مدافع تاثیرگذار تنها ۳۱ دقیقه پس از دو ماه تعلیق از زمین بازگردد.

شدت بیشتر از اورتون باعث شد تا این بازیکن تنها ۳۱ دقیقه پس از بازگشت خود از زمین بازی کند. به تهدیدی بزرگتر جلوی دروازه منتقل نمی شود، اگرچه آنها در ۲۰ دقیقه ابتدایی تیم هدفمندتری بودند و آرسنال در تلاش برای یافتن ریتم یا آرامش در توپ بود. گری پس از یک دویدن خوب در داخل دروازه به بیرون شلیک کرد و عبدالله دوکوره یک شوت از بیرون در پیچ ارسال کرد، اما تیم میزبان به سختی رمزدیل را آزمایش کرد تا اینکه ریچارلیسون ضربه ایستگاهی تاونسند را درون تیرک دست راست او ارسال کرد. آسودگی بازیکنان اورتون در هنگام جشن گرفتن با ملی پوش برزیلی قابل لمس بود، اما زمانی که VAR گل را به دلیل آفساید کسری در مقابل گلزن مردود اعلام کرد، افت قیمت ایجاد شد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *