دستگیری ۲ سوداگر مرگ در محمودآباد

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در محمودآباد

به گزارش خبرآنلاین ازمازندران ،سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان، در یک عملیات ضربتی متهمان را که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به توزیع مواد مخدر در این شهرستان می‌کردند شناسایی و دستگیر کردند.

کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم مواد در سوداگران مرگ

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۱۲ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک در بازرسی از منزل و خودروی متعلق به متهمان که یکی از آنان اهل یکی از استان‌های همجوار بوده است، خبر داد و گفت: این دو قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اودر ادامه با اشاره به معظلات ناشی از مواد مخدر در جامعه، افزود: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه از شهروندان، خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

مازندران

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *