دستبرد میلیاردی کارگر خدماتی به حساب زن صاحبخانه/ سارق برای خودش ،خانه و مغازه و ماشین خرید

دستبرد میلیاردی کارگر خدماتی به حساب زن صاحبخانه/ سارق برای خودش ،خانه و مغازه و ماشین خرید
بعداز مطرح شدن شکایت پرونده به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه یک تهران برای رسیدگی به پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد.شاکی درتوضیح بیشتر شکایت گفت: من همراه مادرم در خانه‌مان در خیابان فرشته زندگی می‌کنیم. از سه‌سال قبل متوجه شدیم که مقداری از لوازم باارزش خانه مثل ساعت طلا، دلار یا پول نقد گم می‌شود.وقتی دقیق‌تر بررسی کردم فهمیدم که ۵۰۰‌میلیون تومان هم از حساب مادرم به حساب افراد ناشناس واریز شده‌است.زمانی که در حال بررسی این موضوع بودم نسرین، خدمتکار خانه‌مان که از ۲۰‌سال قبل در خانه ما کار می‌کند به طور ناگهانی از من خواست که حسابش را تسویه کنم تا به دنبال کار دیگری برود. بعد از آن بود که به نسرین مظنون شدم و احتمال دادم که سرقت لوازم خانه یا دستبرد به حساب مادرم کار او باشد.
بعد از طرح شکایت
کارآگاهان پلیس در تحقیقات میدانی متوجه شدند که نسرین از یک‌ماه قبل برای خودش خانه و مغازه‌ای در شهرستان رودهن خریده‌است. او همچنین یک خودروی پژو۲۰۶ هم خریده است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مأموران پلیس ۳۱‌فروردین‌ماه نسرین را بازداشت کردند.
او در اولین بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از خانواده شاکی اعتراف کرد و گفت:من از ۲۰ سال قبل به عنوان خدمتکار در خانه شاکی کار می‌کردم. سه‌سال قبل به خاطر اعتمادی که به من داشتند مأمور انجام کارهای مالی شاکی و مادرش هم شدم. او در توضیح سرقت‌های خود هم گفت: وضع مالی شاکی خیلی خوب بود و لوازم باارزش زیادی درخانه داشتند برای همین من وسوسه شدم و در فرصت‌های مناسب لوازم گرانقیمت را سرقت کردم. متهم درباره دستبرد به حساب بانکی مادر شاکی هم گفت: من مبالغ زیادی را از دوستانم قرض می‌گرفتم و از آنجا که توان پرداخت پول را نداشتم بدهی‌هایم را از حساب مادر شاکی برداشت می‌کردم و به حساب طلبکاران می‌ریختم. وقتی متوجه شدم که شاکی به سرقت‌ها مظنون شده و در حال تحقیق است از آنجا تسویه کردم تا اینکه بازداشت شدم.
سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه‌یکم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: با کامل شدن تحقیقات از متهم مشخص شد که ارزش پرونده بیش از یک‌میلیارد تومان است. وی گفت: متهم به همراه پرونده در اختیار دادسرا قرار گرفت.
۲۳۳۰۲

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اخبار حوادث

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *