دزدان عجول خودروشان را جاگذاشتند

شاکی پس از حضور در پایگاه ششم عنوان کرد: شب گذشته از خانه خارج شدم اما ساعاتی بعد وقتی به خانه برگشتم با فردی روبه‌رو شدم که در حال خروج از خانه من بود و یک کیسه مشکی رنگ هم در دست داشت، وقتی فریاد زدم و کمک خواستم او بسرعت پا به فرار گذاشت. نتوانستم چهره‌اش را ببینم ولی یک دستگاه خودروی وانت سفید رنگ که متعلق به هیچ‌کدام از اهالی ساختمان ما نیست از آن شب جلوی در خانه‌ام رها شده و به نظر می‌رسد متعلق به سارقان باشد.

سرهنگ بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: مأموران دایره مبارزه با سرقت منزل در بررسی و بازدید محل سرقت متوجه شدند سارق با تخریب در خانه مالباخته وارد شده و طلا و پول‌ها به ارزش ۵۰ میلیون تومان را سرقت کرده است. در ادامه مأموران با استعلام پلاک انتظامی خودرو وانت متوجه شدند که خودرو متعلق به یکی از مجرمان حرفه‌ای به‌نام بابک است که پیش‌تر به جرم سرقت منزل دستگیر شده است. با این سرنخ بابک بیست فروردین در منزلش دستگیر شد.

بابک پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی ضمن پذیرش جرم ارتکابی به ۱۰ فقره سرقت منزل در مناطق شرق و جنوب شرق با همکاری یکی از دوستانش به‌نام فریبرز اعتراف و گفت:
با پرسه‌زنی در کوچه‌ها اگر چراغ‌های خانه‌ای خاموش بود ابتدا زنگ خانه‌ها را می‌زدیم و در صورتی که مطمئن می‌شدیم کسی در منزل نیست با تخریب قفل در وارد شده و اموال با ارزش را سرقت می‌کردیم و بعد هم اموال مسروقه را به افراد ناشناس می‌فروختیم.

پس از اعترافات بابک، پلیس فریبرز را هم در محدوده جنوب تهران دستگیر کرد.

هر دو متهم با تکمیل پرونده‌ و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

۱۷۳۰۲

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اخبار حوادث

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *