درس استاد به شاگرد؛ سیتی با اقتدار آرسنال را مغلوب کرد

بامداد پنجشنبه در آخرین دیدار باقی مانده از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه خالی از تماشاگر اتحاد از آرسنال پذیرایی کرد و با ارhئه نمایشی هجومی به پیروزی سه بر صفر دست یافت.

«مایکل آرتتا» سرمربی آرسنال پیش از این چند سال دستیار «پپ گواردویلا» در سیتی بود و در این دیدار حرفی برای گفتن مقابل استاد خود نداشت.

سیتی با کسب این پیروزی به امتیاز ۶۰ رسید تا رتبه دوم خود را مستحکم کند. هم اکنون لیورپول با ۸۲ امتیاز صدرنشین است و فاصله‌ای با قهرمانی ندارد.

آرسنال هم ۴۰ امتیازی باقی ماند تا همچنان در آرزوی روزهای خوب باشد.

درس استاد به شاگرد؛ سیتی با اقتدار آرسنال را مغلوب کرد
درس استاد به شاگرد؛ سیتی با اقتدار آرسنال را مغلوب کرد

در همان نیمه نخست، «ژاکا» و «ماری» بازیکنان آرسنال مصدوم شدند تا «دنی سبایوس» و «داوید لوییس» به جای آنها وارد زمین شوند.

در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اشتباه عجیب «داوید لوییس» مدافع باتجربه برزیلی تیم آرسنال سبب شد تا «رحیم استرلینگ» برای سیتی گلزنی کند.

در دقیقه ۵۰ «لوویس» با خطای مسلم مانع از گلزنی «ریاض محرز» شد تا مرتکب پنالتی شده و از زمین اخراج شود. با این اوصاف مدافع برزیلی، عملکرد ضعیف خود را تکمیل کرد.

در دقیقه ۹۰ هم «فودن» بازیکن جوان سیتی گل سوم تیمش را ثبت کرد تا تیم تحت هدایت «پپ گواردویلا» به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

پیش از این نیز، استون‌ویلا و شفیلدیونایتد به تساوی بدون گل رسیدند.

لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس پس از چند ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از چهارشنبه شب از سر گرفته شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری, تکنولوژی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *