دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با زیرمیزی مقابله کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج- براتعلی صالحی  اظهار داشت: پدیده زیر میزی در این استان با ورود به موقع و سخت گیرانه مدیران ارشد علوم پزشکی استان به طور کامل از میان برداشته شده است.

وی با تقدیر از رویکرد این تیم مدیریتی، افزود: با برخوردهای مناسب و قاطعانه انجام شده هم‌اینک پدیده زیرمیزی پزشکان و اخذ وجه خارج از تعرفه های ابلاغی به صفر رسیده است.

صالحی تصریح کرد: پدیده زیر میزی خلاف قانون بوده و تخلف محسوب می شود، چنانچه پزشکانی مبادرت به این کار کنند، شناسایی و برخورد مقتضی با آن ها انجام خواهد گرفت. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیش از این لیست چند پزشک متخلف توسط دانشگاه علوم پزشکی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده بود.

بیمارستان های ۳۰۰ تختخوابی، امام سجاد، شهید بهشتی، شهدای گمنام، سلمان و بیمارستان خصوصی زاگرس در مرکز استان بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه در گچساران و بیمارستان امام خمینی در دهدشت و بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت به مردم استان ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

تعداد تخت های بیمارستانی در استان یک هزار و ۶۰۰ تخت است.

تعداد پزشکان فوق تخصص و متخصص فعال در شهرستان‌های مختلف استان به ترتیب در یاسوج ۱۱۷ نفر،در گچساران ۵۱ نفر، در دهدشت۴۳ نفر، در دنا۲ نفر و در باشت، بهمئی، چرام و لنده نیز هرکدام یک نفر است.

استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۷۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *