دانشگاه سمنان میزبان نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی ACM منطقه ۹ کشور / مهلت ثبت‌نام تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ دبیر نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی ACM  منطقه ۹ کشور  با اعلام این خبر گفت: ظرفیت پذیرش شرکت در این رقابت علمی ۵۰ تیم است که تا کنون حدود ۳۰ تیم برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر مرتضی دُرّی‌گیو اظهار داشت : مهلت ثبت‌نام برای شرکت در نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی منطقه ۹ کشور تا جمعه ۱۷ آبان تمدید شده و دانشجویان علاقه‌مند رشته‌های مختلف، می‌توانند برای ثبت‌نام جهت شرکت در این رقابت علمی به آدرس  Http://semantic.semnan.ac.ir مراجعه نمایند.

دکتر دُرّی‌گیو با بیان اینکه  همزمان با برگزاری این دوره از رقابت‌ها، سومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانشگاه سمنان هم برگزار می‌شود؛  افزود: این مسابقات در کتابخانه مرکزی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

دبیر نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی ACM  منطقه ۹ کشور اظهار داشت:  افزایش توانایی‌های علمی دانشجویان، ایجاد روحیه رقابت علمی و محیط همفکری و همکاری میان دانشجویان جهت بروز خلاقیت و توانایی‌های آنان از اهداف برگزاری این مسابقه است .

دکتر دُرّی‌گیو با بیان اینکه دانشجویان مستعد، علاقه‌مند و کادر علمی مجربی در بخش  برنامه‌نویسی در دانشگاه سمنان فعال هستند، اظهار امیدواری کرد: مسابقات برنامه‌نویسی دانشگاه سمنان، یکی از مسابقات آمادگی رسمی برای مسابقه‌ی برنامه‌نویسی ای‌سی‌ام در منطقه‌ی غرب آسیا شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته، این مسابقات در سطح استان سمنان و با حضور بیش از ۹۰ دانشجو از سراسر استان در دانشگاه سمنان برگزار شد.

۴۶


منتشر شده

در

سمنان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *