خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی کرونا به فرهنگ، هنر و رسانه لرستان

خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی کرونا به فرهنگ، هنر و رسانه لرستان

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «احمدحسین فتایی» افزود: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای این اداره کل، خسارات فراوانی را به این حوزه وارد آورده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس و بر طبق برآوردهای صورت گرفته، خسارت های وارده به بخش فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای استان لرستان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال است که در مدت زمان کمتر از دو ماه طی اسفند ۱۳۹۸و فروردین ۱۳۹۹ به وقوع پیوسته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: از این مبلغ، بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد ریال خسارت مربوط به بخش های فرهنگی، هنری و قرآنی و یکصد و پنجاه میلیارد ریال نیز مربوط به حوزه رسانه شامل مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان می باشد.

فتایی سپس با اشاره به تلاش در جهت حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه ی قرآنی استان، اظهار کرد: خسارت های وارده به طور دقیق و با جزئیات کامل به مقامات کشوری و استانی گزارش داده شده و امیدواریم با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار لرستان و قول مساعد دولت در جهت حمایت از خسارت دیدگان، بتوانیم بخشی از این خسارات را مرتفع سازیم.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *