خانه های بی حصاری که رویای زندگی در دل طبیعت را محقق می کنند! ‌ + تصاویر

خانه های بی حصاری که رویای زندگی در دل طبیعت را محقق می کنند! ‌ + تصاویر

 

شما هم علاقه مندید که در محیطی بدور از استرس و در دل طبیعت اتاقی رزرو کنید و تعطیلات خود را در اقامتگاهی خاص بگذرانید؟! اگر اینطور است، این منطقه حفاظت‌شده که بین پارک ملی کروگر و ذخیره طبیعی تیمبواتی آفریقای جنوبی قرار گرفته است و یک منطقه حفاظت‌شده خصوصی محسوب می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌ها است. ما را در لست سکند همراهی کنید تا ببینیم این اقامتگاه خاص چگونه جایی است و چقدر هزینه رزرو دارد و آیا می‌توان برای روزهای پس از کرونا رویش حساب کرد یا نه!

این منطقه حفاظت‌شده بدون دیوار و حصاری خاص است، و حدود ۱۵۰۰۰ هکتار وسعت دارد. در این منطقه زیبا می‌توانید حیات وحش تماشایی آفریقا را مشاهده کنید و تجربه حضور در منطقه‌ای دست نخورده را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. برگزارکننده‌های تورهای این منطقه امکان رزرو بازدید از آن را برای گردشگران فراهم کرده‌اند.

خانه درختی‌های چهار سطحی انگالا دو خوابه هستند که یکی از آن‌ها زیر یک سایبان فضای باز است. همچنین رستوران و ایستگاه مخصوص قهوه برای گردشگران و مهمانان تدارک دیده شده است. در کنار این امکاناتی مانند، تختی به اندازه تخت پادشاه، حمام آب داغ و یک سرویس بهداشتی جداگانه برای راحتی بیشتر گردشگران در طول مدت اقامت در نظر گرفته شده است.

خب در چنین محیطی که خود را به طبیعت سپرده اید، بهتر است فضای مجازی و اینترنت را کنار بگذارید و از محیط دلنشین وهم صحبتی با خانواده، دوستان و همراهانتان لذت ببرید. بنابراین در این اقامتگاه، امکانات وای‌فای در نظر گرفته نشده است تا تمرکز و حواستان بیشتر زیبایی‌های محیطی باشد.

به محض رسیدن به اقامتگاه انگالا، وسایلتان را در قسمت مخصوص بگذارید و در همان ابتدا مشغول به شنا شوید تا خستگی از تنتان بیرون برود و آماده اقامتی رویایی شوید. از طرفی با حضور در چنین محیطی حتما حس عکاسی شما بیشتر شکوفا می‌شود و به همین دلیل پانل‌هایی خورشیدی برای شارژ کردن تلفن همراه و دوربین‌های عکاسی شما قرار داده شده است. بنابراین هیچ فرصتی را برای عکاسی طی این تجربه خاص و منحصر به فرد زندگیتان از دست ندهید. همچنین بهتر است با توجه به کمبود نور وسایلی برای تقویت نور مصنوعی هنگام عکاسی به همراه داشته باشید.

اگر به گشت وگذار بصورت سافاری در طبیعت علاقه دارید، امکان این بازدید و گشت و گذار و حضور در دل طبیعت آفریقا از طریق همراهی راهنمایان محلی کاربلد و محیط بان‌ها فراهم شده است. اما اگر به دنبال شکمگردی یا یک مهمانی در رستوران هستید، رستوران با امکانات رفت و برگشت به محل خانه‌درختی برای مهمانان فراهم شده است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

خب احتمالا شما هم با دیدن این تصاویر اول سوالی که در ذهنتان ایجاد شده است، در رابطه با هزینه استفاده از چنین اقامتگاه خاصی است، که به دلیل منحصر به فرد بودن کمی نیز می‌تواند گران باشد. هزینه یک شب اقامت در خانه‌درختی‌های انگالا حدود ۵۶۰ دلار آمریکا (معادل ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان – ۲۰ اسفند ۹۸) است.

با چنین هزینه‌ای شما علاقه دارید چنین تجربه را برای خود رقم بزنید؟

منبع: mymodernmet.com

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *