حک شدن ۴۰سال مقاومت در کارنامه بسیج/صف مردم از اغتشاشگران جدا است

به گزارش خبرنگار مهر، شکر عبدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: ۴۰ سال مقاومت، خدمت و جهاد در کارنامه بسیج حک شده تا در این سال‌ها نیروهای بسیجی در عرصه‌های مختلف بتوانند به وظایف مهم خود به شکل مناسب و استواری عمل کنند.

به گفته وی بسیج شاهکار و میراث گرانبهای امام راحل و شهدا بوده و امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر ناب بسیجی است.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از وظایف خطیر بسیج بوده تا با تکیه بر این نیروهای ارزشمند در تمام عرصه‌های جنگ سخت و امنیتی و تولید محتوا در مقابل جنگ نرم دشمنان به تثبیت ارزش‌های انقلاب کمک کرد.

عبدی ادامه داد: بسیج در کوچکترین زمان با مقابله تمام عیار در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و نقشه‌های طراحی شده دشمنان را خنثی کرده است.

بنا به گفته عبدی بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در اردبیل همزمان با برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج برنامه ریزی شده تا گوشه‌ای از خدمات رسانی این گروه مخلص و فعالیت‌های ارزنده آنان در استان تبیین شود.

وی تصریح کرد: بنا به تأکیدات انجام یافته بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، خدمت رسانی به مردم و مستضعفان بوده و برای جامه عمل پوشاندن به این مهم بسیج همواره پیشگام بوده است.

عبدی با بیان اینکه امام راحل بسیج را شجره طیبه و درخت پرثمری توصیف کردند که حدیث عشق می‌سراید، افزود: اگر در کشوری تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم طمع جهان‌خواران از آن دور خواهد شد وگرنه هر لحظه باید منتظر حادثه بود.

صف مردم از اغتشاشگران جدا است

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهید پرور اردبیل بار دیگر درایت، بینش و بصیرت سیاسی خود را در وقایع اخیر و حواشی گرانی بنزین به نمایش گذاشتند.

به گفته وی اهالی استان اردبیل با بردباری خود نسبت به وقایع اخیر از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۹ آبان به صحنه خواهند آمد تا ضمن اعلام انزجار و نفرت خود از آشوب طلبان و اغتشاشگران، از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری نیز حمایت کنند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه صف مردم جدای از اغتشاشگران است، افزود: حمایت از رهبری و مقاومت راهکار عبور از تنگناها و مشکلات است.

برگزاری برنامه‌های هفته بسیج از ۳۰ آبان

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس (ع) نیز در این نشست عنوان کرد: با برگزاری منظم و مناسب برنامه‌های هفته بسیج در تلاش خواهیم بود تا گوشه‌هایی از ایثار و فداکاری بسیجیان سلحشور را در جامعه تبیین نماییم. 

عباس‌زاده ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار با ائمه جماعات و امامان جمعه، برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، برپایی کاروان‌های محرومیت‌زدایی و برگزاری اردوهای جهادی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده این هفته خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: در تلاش خواهیم بود تا گرامیداشت هفته بسیج از ۳۰ آبان تا ۶ آذر با برنامه‌های منظم و مشارکت حداکثری بسیجیان سلحشور در تمامی شهرهای استان همراه شود.


منتشر شده

در

اخبار روز, اخبار سیاسی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *