حمایت از طرح‌های فناورانه مبارزه با کرونا در حوزه آی تی

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شایعات در حوزه بیماری کرونا دلیلی شد بر اینکه ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار و تولید محتوا را در اولویت کاری خود قرار دهد.

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که یکی از وظایف خود را حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری در حوزه آی‌تی تعیین کرده است، با شروع همه‌گیری ویروس کرونا در کشور با هدف ورود به «عزم ملی مبارزه با بیماری کرونا»، حمایت‌های جدی خود از دانش‌بنیان‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار و تولید محتوا را در خط مقدم اولویت‌های خود قرار داده است.

«با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می‌دهیم»، عنوان فراخوانی است که قصد دارد با هم افزایی فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری گامی قدرتمند و هم افزا در کمک به مردم و جامعه برای مبارزه با ویروس جدید کرونا با کمک توانمندی دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ ها بردارد. این فراخوان تلاش می‌کند با استفاده از این ظرفیت علمی و فناورانه و نوآورانه موجود در کشور گام‌های جدی برای مبارزه با این بیماری برداشته شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری, تکنولوژی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *