حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد براساس مکانیزم‌های مورد تایید باشد

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهرچهارشنبه در دومین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت از سمن‌های استان،در محل استانداری زنجان،گفت: فعالیت در سازمان‌های مردم‌نهاد با هزینه کمتر و بدون نظام بوروکراسی انجام می‌شود. 

وی اظهارکرد: سازمان‌های مردم‌نهاد مجموعه‌ای موثر و اندیشمند و با برنامه که می‌تواند در راستای شرح وظایف تصریح‌ شده در آئین‌نامه، اهداف و وظایف پیش‌بینی شده و شرح وظایف در صدور مجوز آن است.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار زنجان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد تاثیر بسیار قابل توجه و مثبتی در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی دارد که باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

مرادی نافچی ابر از کرد: می توان از مشارکت‌های اجتماعی به نحو احسن استفاده کرد و کارهای خوبی را انجام داد. 

وی گفت: تشکیل سازمان مردم‌نهاد با یک هیئت مدیره پنج نفره و این تعداد را شامل نمی‌شود، بلکه سازمان مردم‌نهادی موفق است که بتواند از شبکه‌های اثرگذار حوزه ماموریت و مسئولیت خود استفاده لازم را داشته باشد. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز کرد: حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد نیز باید براساس مکانیزم‌های مورد تایید و تحت نظارت باشد.

مرادی نافچی گفت: توسعه فرهنگی و اجتماعی مقوله‌ای عام بوده و زیرمجموعه‌ای دارد و در این ارتباط برای تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد فرآیندها و صدور مجوز لازم انجام می‌گیرد. 

وی یاد آورشد: قانون تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و فرآیند قانونی بیش از گذشته باید تشریح و تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی  استاندار زنجان یادآور شد: تبیین نشدن فرآیند قانونی، موجب می‌شود اقدامات به منزله انجام وظیفه تلقی شود و صدور مجوز برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد پایان خط نیست.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *