حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه/ خطیبی تشویق شد

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار امروز جمعه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال دوتیم ماشین‌سازی تبریز و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک ماشین‌سازی به پایان رسید.

تک گل ذوب‌آهن را این دیدار را امیرارسلان مطهری در دقیقه یک این دیداربه ثمر رساند و درحالی که بازی به دقایق آخر خود نزدیک می‌شد، تیم ماشین‌سازی در دقیقه ۸۶ توسط ادواردو دوسانتوس توانست بازی را به تساوی بکشاند. با این‌حال این پایان کار نبود و شاگردان خطیبی در دقیقه ۲+۹۰ توسط احمد زنده‌روح موفق شدند به گل دوم دست پیدا کنند و سه امتیاز این مصاف را در تبریز حفظ کنند.

در این بازی کمتر از یک هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. تعدادی از هواداران تراکتور نیز حضور داشتند.

امروز رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

بنر جالبی نیز امروز از سوی هواداران در پاسداشت مقام مادران شهدا به ورزشگاه آورده شده بود. در این بنر یاد و خاطره مادر رسول خطیبی که مادر دو شهید والامقام است گرامی داشته شده بود.

بازیکنان ماشین سازی به احترام کشته شدگان زلزله بامداد امروز با بازوبند سیاه به میدان آمدند و یک دقیقه هم قبل از بازی سکوت اعلام شد.

هواداران تیم ماشین‌سازی با شعار ” آذربایجان تسلیت” با زلزله زندگان حادثه بامداد امروز در آذربایجان شرقی اظهار همدردی کردند.

گل ذوب‌آهن در ثانیه ۳۵ توسط ارسلان مطهری زده شد که یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ برتر بود.

پیش از آغاز بازی رسول خطیبی و نیمکت‌نشینان ماشین‌سازی به سمت علیرضا منصوریان و نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن رفته و به آن‌ها خوش‌ و بش کردند.

ذوب ‌آهن با این شکست، ۷ امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم قرار گرفت. ماشین‌سازی نیز با ۱۲ امتیاز در رده دهم جای گرفت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *