حامیان شرکت Cop26 اجلاس آب و هوا را “سوء مدیریت” محکوم کردند

شرکت هایی که میلیون ها پوند برای حمایت از Cop26 با توجه به نزدیک شدن رویداد ماه آینده در گلاسکو ، اجلاس اقلیمی آن را “سوء مدیریت” و “آخرین لحظه” محکوم کرد.

حامیان مالی ، که شامل برخی از بزرگترین شرکتهای بریتانیا ، شکایات رسمی را مطرح کرده اند که کارکنان دولت “بسیار بی تجربه” را به دلیل تاخیر در تصمیم گیری ها ، ارتباط ضعیف و خرابی روابط بین سازمان دهندگان و شرکت ها در آستانه مذاکرات مهم متهم کرده است.

گاردین می داند که نامه ای به سازمان دهندگان ، توسط پخش کننده Sky نوشته شده و توسط رهبران ارشد دیگر Cop26 حامیان مالی ، نگرانی هایی را در مورد این و سایر مشکلات ایجاد کرده است ، و یکی دیگر از آنها را امضا کرده است. نامه در ماه جولای. تاجر نیجل تاپینگ که سال گذشته به عنوان قهرمان سطح بالا دولت در زمینه اقلیم منصوب شد. انتظار می رود که حمایت مالی به تصویب لایحه پلیس تا ۲۵۰ میلیون پوند کمک کند.

در کنار Sky ، این اجلاس دارای ۱۰ حامی اصلی دیگر ، از جمله غول های انرژی Hitachi ، National Grid ، قدرت اسکاتلند و SSE ، عنوان فناوری ایالات متحده مایکروسافت و شرکت های FTSE GSK ، NatWest ، Reckitt ، Sainsbury’s و Unilever. Unilever امضای نامه نوشته شده توسط Sky را رد کرده است. دیگر شرکای رده پایین عبارتند از خودروساز Jaguar Land Rover و خرده فروش مبلمان Ikea. فقدان اطلاعات در مورد نحوه برگزاری رویداد و نقش حامیان اصلی آن ، زیرا سوالات مهم بی پاسخ مانده اند و تصمیمات برنامه ریزی به تأخیر افتاده است.

“آنها یک یک سال دیگر برای آماده شدن برای Cop به دلیل کووید ، اما به نظر نمی رسد که از این زمان برای پیشرفت بهتر استفاده شده است. همه چیز در آخرین لحظه به نظر می رسد. ” محل در اوایل نوامبر پس از آنکه رویداد یک سال به تعویق افتاد به دلیل شیوع Covid-19 در اوایل سال ۲۰۲۰.

آنها قبلاً با پیشنهاداتی مبنی بر اینکه شی جین پینگ ، رئیس جمهور چین از این رویداد صرف نظر می کند ، دچار آشفتگی شد و شانس یک توافق جهانی با بزرگترین انتشار دهنده دی اکسید کربن در جهان را تهدید کرد.

سازمان دهندگان Cop26 به اسپانسرها وعده داد که در ازای حمایت آنها “مزایای منحصر به فرد” و “مزایای منحصر به فرد” از جمله شانس تبلیغ برندهای خود در محل نمایشگاه کنفرانس “منطقه سبز” و مشارکت وزرای دولت در اما رویدادهای آنها. آنها همچنین شکایت هایی را مطرح کرده اند که وزیران همیشه برای رویدادهای خود در آستانه Cop26 در دسترس نبوده اند ، همانطور که به عنوان بخشی از معاملات حامی توافق شده است.

منابع دیگر توضیح داده اند “تغییر پست های هدف” و “اینرسی” برنامه Cop26 را “بسیار ناامید کننده” می داند. یکی دیگر از منابع توضیح داد که رویدادهای بزرگ رخ داده است و با پیشرفت کند رویدادهای Cop26 گیج شده است. برنامه ریزی این رویداد برای اتخاذ یک “رویکرد بخش عمومی از بالا به پایین” که باعث نارضایتی بین حامیان مالی شده است.

“واضح است که بسیاری از آنها تجربه بسیار کمی در مدیریت روابط در بخش خصوصی ، یا حتی تجربه حضور در یک رویداد پلیس ، “منبع گفت.

حامیان مالی شرکت انرژی-هیتاک سلام ، شبکه ملی ، Scottish Power و SSE – بسیار ناامید هستند زیرا تصور می شد که هیچ مارک انرژی دیگری در Cop26 حضور نخواهد داشت. با این حال ، “منطقه آبی” ، که توسط سازمان ملل متحد سازماندهی شده است ، شامل مارک های رقیب خواهد بود.

وزیران قرار بود سه سند اصلی را در مورد برنامه های دولت در روز دوشنبه منتشر کنند. تا سال ۲۰۳۵ به هدف صفر برسد ، اما انتشار آن به دلیل قتل نماینده پارلمان سر دیوید آمس به تأخیر افتاده است.

اسناد نشان دهنده شکاف فاحش در کابینه ، که از یک طرف بوریس جانسون ، نخست وزیر ، کواسی کوارتنگ ، وزیر تجارت و مایکل گوو ، مسئول بهبود خانه های انگلستان ، که همه مزایایی را می بینند ، در یک طرف وجود دارد. به اقدامات اقلیمی قوی ؛ و از سوی دیگر ، صدراعظم ، ریشی ساناک ، یک شاهین بازار آزاد به طور غریزی مخالف مداخله دولت .

اکنون انتظار می رود هر سه مقاله در اواخر هفته منتشر شوند ، در حالی که دولت به دنبال حفظ وحدت بر نشریات است.

به ایمیل روزانه Business Today ثبت نام کنید یا Guardian Business را در توییتر به آدرسBusinessDesk دنبال کنید

نزاع بر سر مدیریت دولت در برنامه ریزی Cop26 در میان نگرانی های نظم عمومی ظاهر شده است ، و تا ۱۵۰،۰۰۰ معترض انتظار می رود که به خیابانهای گلاسکو در اوایل نوامبر در کنار مذاکرات مهم آب و هوا ، که مستلزم یکی از بزرگترین عملیات های پلیسی است که تا به حال در بریتانیا انجام شده است. همچنین گفته اند که می ترسند افزایش هزینه ها برای کشورهای در حال توسعه مشکل ایجاد کند.

شرکت کنندگان متعدد به گاردین در اوایل ماه جاری گفته بود که هزینه اجاره Cop26 غرفه ها-فضاهای رویداد برای میزبانی کارگاه ها ، بحث های پانل و سخنرانی های اصلی در طول کنفرانس-به طور قابل توجهی بالاتر از این در Cop25 در مادرید بود و برخی می گویند ۳۰ درصد افزایش یافته است. ارزش مالیات دهندگان را کاهش می دهد و هزینه مالی کلی Cop26 را کاهش می دهد. دلیل واقعی ما در گلاسکو پلیس در مورد مارک تجاری نیست ، در مورد مقابله با تغییرات آب و هوایی است. حفظ ۱.۵ درجه سانتی گراد بهترین کاری است که می توانید برای نتیجه نهایی خود انجام دهید: آنها خوب است که این را به خاطر بسپارند. ”

گزارش اضافی فیونا هاروی


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *