جمع آوری معتادان متجاهر در قزوین

 

جمع آوری معتادان متجاهر در قزوین

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از اعتیاد به عنوان بلایی خانمان‌سوز یاد کرد و گفت: برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت مردم و همگرایی اجتماعی هستیم.
او با تاکید بر اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر با جدیت در راستای اجرای ماموریت های خود تلاش می کند، افزود: مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد ضروری است و بدون حضور مردم هیچ برنامه‌ای موفق نمی شود.
به گفته حبیبی احداث مرکز نگهداری معتادان متجاهر برای بهبود آنها از نیازهای اساسی است  که با کمک همه دستگاه‌ها به ویژه سپاه و بسیج باید اقدام شود.
او با اشاره به گرایش برخی جوانان به مواد محرک و نیرو زا  تصریح کرد: مواد محرک و داروی غیر مجاز بدون تجویز پزشک نیر باید تحت کنترل قرار گیرد که حتی موارد تحت عنوان محرک زا که منجر به فوت شده گزارش شده است.
معاون سیاسی استانداری قزوین پیشگیری و مراقبت را در مرتبه اول دارای اهمیت دانست و گفت : معتادان متجاهر با هماهنگی سایر ارگان‌ها تجمیع شود و کمپ ماده ۱۶ برای نگهداری و درمان آن‌ها درنظر گرفته شده و زمینه اشتغال این افراد نیز فراهم شود.
این مقام مسئول به راه اندازی کمپ ماده ۱۶ با مسوولیت بسیج و سپاه و ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و یادآورشد:  شهرداری موظف است برای احداث این کمپ در حریم شهری زمینی شناسایی و در اختیار این ستاد قرار دهد و دستگاه‌ها متولی دیگر نیز اگر فضای مازادی دارند اعلام و به ستاد معرفی کنند.
معاون سیاسی استانداری قزوین افزود: مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر کار تیمی است و دستگاه‌های متعددی متولی هستند و مختص به دستگاه خاصی نیست و خانواده ها نیز در این خصوص  نقش مهمی دارند.

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

قزوین

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *