جشنواره خرید در فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی سامسونگ

جشنواره خرید در فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی سامسونگ

مفتخریم که به عنوان نمایندگی فروش محصولات سامسونگ درقریب به ۷ سال در خدمت هموطنان عزیزمان بودیم. در حال حاضر خدمات متنوعی از طریق این وبسایت به متقاضیان محترم ارائه می شود که جهت معرفی این خدمات می توانید ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید

۱-طرح خرید اقساطی سامسونگ

در طرح خرید اقساطی سامسونگ شما می توانید با مراجعه به لینک زیر،  پس از ثبت نام و طی مراحل اعتبار سنجی خرید اقساطی خود را با سقف اقساط ۱۲ ماهه و با پیش پرداخت نقدی %۲۵ انجام دهید.

خرید اقساطی سامسونگ – کلیک کنید

۲- طرح تعویض گوشی دست دوم سامسونگ با گوشی جدید

طرح تعویض گوشی سامسونگ شامل تعویض مدل های قدیمی گوشی سامسونگ با گوشی های جدید می باشد. به این صورت که با مراجعه به شعب نمایندگی سامسونگ، گوشی سامسونگ قدیمی شما خریداری می شود و با پرداخت مابه التفاوت قیمت گوشی سامسونگ می توانید از مدل های بروز تر گوشی سامسونگ بهره مند شوید.

۳- قرعه کشی هفتگی سامسونگ

این مرکز به صورت هفتگی هدایایی را جهت قدردانی ازمشتریان عزیزی که از شعب این نمایندگی خرید انجام داده اند در نظر میگیرد، که با دنبال کردن صفحه اینستاگرام نمایندگی سامسونگ به آیدی : @Allsamsung.ir می توانید از زمان و نحوهتحویل این هدایای ارزنده مطلع شوید.

۴- خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ

این مرکز با اخذ مجوزهای لازم برای خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ از اتحادیه مخابرات و وزارت صمت کلیه خدمات تعمیر انواع گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ را در کوتاهترین زمان ممکن و بهترین کیفیت ارائه می دهد. شما همواره می توانید با تماس با شماره ۰۲۱۴۱۷۰۶ از خدمات تعمیرات محصولات سامسونگ بهره مند شوید.

۲۱۲۱

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *