جشنواره‌های رسانه ای استان یزد به شکل فصلی برگزار می شوند / آغاز به کار سامانه برخط خانه مطبوعات

جشنواره‌های رسانه ای استان یزد به شکل فصلی برگزار می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ مجید جوادیان زاده در آیین آغاز به کار سامانه برخط نشست های خبری و آموزشی خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد با اشاره به راه اندازی این سامانه و تقدیر از این نهاد صنفی اظهار کرد: خبرنگاران در همه جای دنیا در زمان بحران رسالت خود را به هر شکل ممکن از جمله به شکل آنلاین ادامه می دهند.
وی در ادامه با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به اینکه باید حتما خاطره نگاری دوران شیوع کرونا را داشته باشیم رسانه ها باید فعالیت خود را به درستی انجام دهد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه برنامه های متعدد در زمینه رسانه ها برای سال ۹۹ در نظر گرفته ایم؛ تاکید کرد: این جشنواره ها با تصدی گری خانه مطبوعات و رسانه های های استان به شکل متفاوت و برخلاف گذشته به شکل فصلی برگزار می شوند و سعی شده تمام فعالیت های رسانه ای در این جشنواره ها دیده شود.
جوادیان زاده در بخش دیگری از  سخنانش گفت: سال گذشته شهر یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شد و ما در حوزه شهری انتظار بیشتری از مسئولان شهرداری داشتیم که فعالیت های مربوط به این عنوان را با سرعت بیشتری به پایان برسانند و میدانی به نام کتاب نامگذاری و تندیس کتاب را نصب کنند که میدان کتاب همچنان بدون حتی یک تابلوی نام میدان، باقی مانده است.
جوادیان زاده ادامه داد: جا دارد یزد بیشتر شناخته شود و برای این به کار رسانه ای بیشتر و قوی تری نیاز داریم تا یزد را به یک برند جهانی تبدیل کنیم.
گفتنی است در این نشست که به صورت آنلاین و از طریق سامانه برخط نشست های خبری و آموزشی خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد برگزار شد بیش از ۲۰ نفر از اصحاب رسانه استان حضور داشتند. این سامانه امروز رسما کار خود را با هدف برگزاری نشست ها خبری و آموزشی آنلاین آغاز کرد.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *