ثبت نام ۱۴۹ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان تهران

انوشیروان محسنی بندپی
انوشیروان محسنی بندپی
ثبت نام ۱۴۹ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران از ثبت نام ۱۴۹ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در این استان خبر داد و گفت: این تعداد ثبت نام برای دریافت بیمه بیکاری به دلیل تأثیر شیوع ویروس کرونا بر بازارهای اقتصادی بوده است.

وی از بانک‌ها، فعالان تولید در بخش خصوصی و نیز مسئولان استانی و شهرستانی خواست، برای نیل به «جهش تولید» تمام توان خود را به کار گیرند و افزود: نگاه موجود در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران باید اصلاح گرایانه و برای رفع بیش از پیش مشکلات و موانع پیش پای بخش تولید باشد.

استاندار تهران ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان تهران را قابل توجه خواند و گفت: باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها شرایطی را در جهت تحقق جهش تولید فراهم آوریم.

محسنی بندپی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی عظیم و فعالی در استان تهران مستقر هستند، که به عنوان مثال می‌توان به وجود بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه در جنوب تهران اشاره کرد و همچنین ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری استان قابل توجه است.

وی وجود بزرگ‌ترین باراندازها و انبارهای کالا و نیز بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دام سبک و سنگین در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: زمینه برای جهش تولید فراهم است، که باید برای نیل به آن با برنامه ریزی و اقدام مناسب وارد عمل شد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *