تولید روزانه ۷۰۰ ماسک در هنرستان های استان بوشهر

تولید روزانه ۷۰۰ ماسک در هنرستان های استان بوشهر

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر  به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،  خلیل نیکخواه در بازدید از کارگاه تولید ماسک در این هنرستان داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و با توجه به نیاز مردم و کمبود ماسک در شهرستان، هنرآموزان و هنرجویان هنرستان فاطمیه (س) شهر جم اقدام به تولید ماسک کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم ادامه داد: در ایامی که مدارس به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، معلمان جمی با شعار اینکه” آموزش تعطیل شدنی نیست” در راستای آموزش دانش آموزان و خدمت به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

نیکخواه تصریح کرد: در شرایطی که مردم با کمبود ماسک مواجه هستند، معلمان جمی با طراحی و تولید ماسک به مدد سلامت جامعه آمده اند.

 وی خاطرنشان کرد: با مشارکت هنرآموزان و هنرجویان و استفاده از ظرفیت‌ کارگاه هنرستان فاطمیه (س) روزانه تعداد ۷۰۰ ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم بیان کرد: ماسک های تولیدی توسط آموزش و پرورش و شهرداری جم خریداری و بصورت رایگان در اختیار همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.

نیکخواه اظهار داشت: ماسک های تولیدی با استفاده از پارچه های مخصوص اتاق عمل، معروف به پارچه های سوزنی و قابل شستشو می باشد.

گفتنی است این اقدام خوب با ایده و ابتکار محبوبه غلامی از هنرستان فاطمیه(س)، همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جم، نظارت و تایید شبکه بهداشت و درمان و اداره فنی و حرفه ای شهرستان صورت گرفته است.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *