توزیع ۸۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کرمانشاه تا پایان ماه رمضان

توزیع ۸۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کرمانشاه تا پایان ماه رمضان

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه ؛ سردار بهمن ریحانی اظهار داشت: در این شرایط که شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی برای برخی از خانواده‌ها به وجود آورده است، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راستای لبیک به تأکیدهای مقام معظم رهبری، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: بر این اساس سپاه استان بنا دارد تا پایان ماه مبارک رمضان ۸۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کند.

وی بیان داشت: این بسته‌ها به ارزش ۵ میلیارد تومان در ۴ مرحله در قالب بسته‌های معیشتی و در طول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شوند.

سردار ریحانی گفت: یک مرحله از این اقدام خداپسندانه قبل از ماه مبارک رمضان انجام شد، روز میلاد امام حسن مجتبی نیز ۲۸ هزار بسته با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و یک مرحله نیز در پایان ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طی امروز نیز حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ بسته آماده شده است که بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده شناسایی شده، تقسیم می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در این راستا نیروهای بسیج، خیرین و گروه‌های جهادی در بسته بندی و توزیع این بسته‌ها به طور جهادی خدمت می‌کنند.

۴۸

منبع : خبر آنلاین

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *