توزیع ۲۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «مواسات» در گیلان

توزیع ۲۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «مواسات» در گیلان
توزیع ۲۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «مواسات» در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: تدبیر رهبری در شیوع ویروس کرونا این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد.

وی به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه با همدلی و مشارکت و همکاری مردم و مسئولان موفقیت‌های خوبی در درمان و مقابله با کرونا کسب کرده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب با هدف کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اجرایی شد، افزود: نهادهای انقلابی و مردمی با لبیک به ندای رهبری در این مسیر گام‌های خوبی برداشتند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای رزمایش مواسات ۴۵ هزار بسته کمک معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا در استان گیلان توزیع شده بود، گفت: امروز نیز حدود ۵۵ هزار بسته کمک معیشتی تهیه و در سراسر استان گیلان در قالب این رزمایش توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ادامه دار بودن کمک‌های مومنانه در استان گیلان تا پایان ماه مبارک رمضان، گفت: در مجموع ۲۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان گیلان در قالب این رزمایش توزیع خواهد شد.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *