توزیع ماسک های تولیدی استان در داروخانه ها

 

توزیع ماسک های تولیدی استان در داروخانه ها

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، دکتر محسن اسد بیگی افزود: به عنوان پشتیبان مراکز بهداشتی و درمانی، برای تامین تجهیزات مصرفی همانند مواد ضدعفونی، ماسک و… با همکاری دستگاه های اجرایی و با سازماندهی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از بُعد مواد ضدعفونی کننده که برای جلوگیری از ابتلا کرونا بکار میرود، در کل استان فراهم است.

اسدبیگی با اشاره به پتانسیل داروخانه ها و همکاری خوبی که در این زمینه وجود دارد، تصریح کرد: محلول های ضد عفونی کننده با قیمت مناسب و به اندازه کافی در داروخانه ها وجود دارد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: خوشبختانه با حمایت استاندار و سازمان صمت، تولید کننده ها و بسیج سازندگی در زمینه تولید ماسک پای کار آمدند و وارد عمل شدند.

اسدبیگی بیان کرد: ماسک های تولیدی و مورد تایید سازمان غذا و دارو، در حال حاضر به میزان لازم در تمام داروخانه ها در حال توزیع است.

وی با تاکید بر اینکه از مردم عزیز خواهشمندیم که وسایل حفاظتی همانند ماسک، محلول ضدعفونی کننده و… را از داروخانه ها تهیه کنند، افزود: اگر شهروندان ابهام و موردی در این زمینه داشتند، میتوانند با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدا شیوع ویروس کرونا، بدون محدودیت مالی اقدام به خرید تجهیزات لازم برای کادر بهداشت و درمان نمود، خاطر نشان کرد: همچنین خیرین گرامی نیز هم پای کار آمدند و در این زمینه کمک های زیادی کردند.
دکتر اسد بیگی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ واحد تولید الکل در لرستان داریم که به صورت ۳ شیفت فعالیت دارند، افزود: ۲۰ کارخانه فرآوری مجوز دادیم که با قیمت مناسب به استان های دیگر هم صادرات دارند.

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *