تمدیدِ امانت کتاب‌های کتابخانه ملی برای مردم

تمدیدِ امانت کتاب‌های کتابخانه ملی برای مردم
تمدیدِ امانت کتاب‌های کتابخانه ملی برای مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در راستای تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا و تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در همین راستا و به منظور کاهش مراجعات حضوری، محدودیت تمدید امانت کتاب در کتابخانه ملی ایران برداشته شد.

پیش از این اعضایی که کتاب‌های کتابخانه ملی را امانت گرفته بودند، می‌توانستند تا دو مرتبه نسبت به تمدید امانت کتاب از طریق پیام نگار(ایمیل) اقدام کنند اما به دلیل جلوگیری از تشدید ویروس کرونا و در راستای تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، این محدودیت برداشته شد.

برهمین اساس، اعضای کتابخانه ملی ایران که از تالار عمومی کتابخانه ملی ایران، کتاب به امانت داشتند، تا اطلاع ثانوی می‌توانند منابع در اختیار خود را در دفعات مختلف تمدید کنند.

آن دسته از اعضا که به هر دلیل مایل به نگهداری کتاب و منابع امانتی خود نیستند، می‌توانند با مراجعه به درب غربی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران این منابع را به حراست این سازمان تحویل داده تا در ادامه طی فرآیندی، کتاب از امانت در اختیار اعضا خارج شود.

اعضای کتابخانه ملی باید برای تمدید به موارد زیر توجه کنند، درخواست تمدید کتاب خود را حداقل ۴۸ ساعت قبل از اتمام مدت امانت به پیام نگار(ایمیل) مزبور ارسال و مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، شماره عضویت، عنوان کتاب و شماره بازیابی کتاب (شماره ای که با برچسب روی جلد کتاب است) را در متن درخواست خود ذکر کنند.

۵۷۲۴۵

منتشر شده

در

اخبار فرهنگی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *