تمام اطلاعات میزان فروش نفت و درآمد حاصل از آن جز اطلاعات محرمانه کشور است

اعتمادآنلاین| کسری نوری گفت: اینکه پول در چه محلی ذخیره می شود و چرا استفاده نمی شود مرجع پاسخگویی آن وزارت نفت نیست و باید از بانک مرکزی و یا جای دیگر سوال کرد.

به دنبال اظهارات روز گذشته علی خضریان، نماینده تهران در مجلس یازدهم درباره میزان فروش نفت توسط دولت که گفته بود «متوسط فروش نفت خام ایران و صادرات آن، دوبرابر سال گذشته است». کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: وزارت نفت قبلا هم اعلام کرده است که اصلا در مورد صادرات، میزان صادرات و درآمد هیچ اظهارنظری نمی‌کند.

وی ادامه داد: موردی که این نماینده مجلس مطرح کرده است را باید از بانک مرکزی و دولت گرفت چون این پول به ما دیگر ربطی پیدا نمی کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: تمام این اطلاعات جز اطلاعات محرمانه کشور است و ما قبلا هم اعلام کردیم که ما اطلاعاتی در خصوص این موضوع نمی دهیم چون ممکن است که حساسیت‌هایی ایجاد کند و تمام راه‌هایی که ما برای فروش داریم لو برود.

وی ادامه داد: ما هیچ وقت نه میزان صادرات را اعلام کردیم نه درآمد و مقصد را حالا این آقایان اعلام می کنند و به همین دلیل باید خودشان پاسخگو باشند.

کسری نوری گفت: اینکه پول در چه محلی ذخیره می شود و چرا استفاده نمی شود مرجع پاسخگویی آن وزارت نفت نیست و باید از بانک مرکزی و یا جای دیگر سئوال کرد.

منبع: مدآرا

 

اخبار اقتصادی

|بلیط اتوبوس , بلیط هواپیما , بلیط قطار | خرید شارژ , خبر فوری , درج آگهی رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *