تصادفات فوتی در اردستان ۱۰۰ درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی کیانی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه شورای ترافیک شهرستان اردستان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که استان اصفهان برای شهرستان اردستان نمره منفی منظور می کرد عدم اجرای میدان مسکن مهر بود که عملیات اجرایی آن توسط شهرداری اردستان آغاز شده است.

وی افزود: آمار فوتی تصادفات جاده ای شهرستان اردستان در هشت ماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است که تعداد ۱۰ نفر سال گذشته به ۲۰نفر افزایش پیدا کرده است.

معاون عمرانی فرماندار اردستان گفت: آمار تصادفات جرحی در هشت ماه سال ۹۸تعداد ۴۵ نفر ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته برابر بوده است که می طلبد کمیسیون رصد تصادفات با حضور کارشناسان تخصصی برگزار و علت تصادفات بررسی شود.

وی ابراز داشت: در تصادفات امسال تصادفات داخل شهری فوتی نداشته و با فرهنگ سازی که در مساجد و مدارس صورت گرفته تصادفات جرحی هم با سال گذشته برابر بوده است.

کیانی تصریح کرد: سه موضوع ترافیکی شناسایی شده در داخل شهر اردستان که جزء مصوبات قبلی بوده از جمله ترافیک خیابان شهید فائق، موضوع ایجاد پارک سوار و احداث میدان مسکن مهر انجام شده که فقط یک مورد ترافیک خیابان شهید فائق عملیاتی نشده که به زودی برای اجرای آن تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

شناسایی ۲۰ گذرگاه عابر پیاده در اردستان برای نصب تابلو هوشیار باش

در ادامه جلسه رئیس پلیس راهور شهرستان اردستان اظهار داشت: تعداد ۲۰ نقطه از گذرگاههای عابر پیاده در شهر اردستان شناسایی شده که باید با نصب تابلوهایی بصورت جهت نما در خروجی و ورودی میدانها رانندگان را هوشیار کرد.

سرگرد علیرضا پرکان گفت: زاویه دید خودروها برای ورود به کوچه ها با محدودیت روبرو است که باید با فاصله ۱۵ متر به کوچه ها پارکی صورت نگیرد که باید با نصب تابلو اطلاع رسانی در این زمینه انجام شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *