ترمیم ۳۰۰ کیلومتر از روکش آسفالت جاده های استان تهران کلید خورد

ترمیم ۳۰۰ کیلومتر از روکش آسفالت جاده های استان تهران کلید خورد
ترمیم ۳۰۰ کیلومتر از روکش آسفالت جاده های استان تهران کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان تهران صبح امروز (جمعه ۵ اردیبهشت) از محورهای مواصلاتی و پروژه‌ای در دستور کار راهداری این استان بازدید کردند.

حسن نیا ضمن بازدید از محور هراز در خصوص ارتقا و ایمن سازی محورهای استان خاطرنشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای استان تهران بالا است از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف شاهد سرعت قابل توجهی در روند پروژه‌های در دست اجرا باشیم.

وی به حساسیت و اهمیت بحث نگهداری از راه‌ها اشاره و بر تسریع در عملیات و حسن اجرای پروژه روکش ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان تهران با رعایت نکات فنی تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، در ادامه بازید از پروژه‌های مهم استان نیز به منظور رفع موانع اجرایی و بهسازی گالری امام زاده هاشم دستوراتی در خصوص تسریع در عملیات اجرایی صادر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی پایتخت اذعان کرد: محورهای این استان می‌بایست ایمن و استاندارد باشد و در این زمینه با نصب نیوجرسی و جدا سازی لاین‌های رفت و برگشت اقدامات مناسبی صورت گیرد.

شایان ذکر است این مقام مسئول در بازدید یک روزه از محورهای مواصلاتی استان از کارخانه آسفالت شهرستان پاکدشت و بهسازی گالری امامزاده هاشم، راهدارخانه آهک دره، جاده شکسته محدوده مبارک آباد، روکش آسفالت محدوده آبعلی، سیستم روشنایی گالری و نحوه ساماندهی تقاطع هم سطح مهرآباد، نحوه اجرای پروژه بهسازی و روکش آسفالت ری-ورامین، محور تهران -قم و اجرای عملیات بهسازی روکش بازیافت گرم آزادراه تهران -ساوه، بهسازی و روکش محور آبعلی به هراز و همچنین بازدید تقاطع غیر همسطح پل سیمان بازدید میدانی به عمل آورد.

این گزارش حاکی است، حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران هدف از این بازدید را بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و نحوه عملکرد واحدهای اجرایی و بررسی کیفیت پروژه‌ها، معایب و نواقص احتمالی عنوان و اظهار کرد: این پروژه‌ها بدون وقفه در حال اجرا هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *