تذکر لسانی اولویت اصلی نهادینه کردن امر به معروف در کردستان است

تذکر لسانی اولویت اصلی نهادینه کردن امر به معروف در کردستان است

 

تذکر لسانی

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله مرادی صبح امروز سه شنبه در نشست طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار داشت: بحث ماموریت هایی که گروه های امر به معروف و نهی از منکر باید بر آن تاکید کنند تذکر لسانی است که باید در اولویت کاری این گروه ها باشد و برخورد قهری نباید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: بی حجابی و یا یه کار اشتباه از سوی یک فرد عادی را می توان با یک تذکر ساده حل کرد اما وقتی یک مسئول راه اشتباهی را می رود باید احساس نگرانی کرد چرا که مردم زندگی مسئولان را الگوی خود قرار می دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: متاسفانه تعدادی از مسئولان ما امر به معروف را مزاحم جامعه و فعالیت های کاری خود می دانند در حالی که در قران کریم به روشنی بر این نکته تاکید شده است.

الله مرادی یادآور شد: در این دوران کرونا کارهای ارزشمندی از ناحیه دولت و سازمان های مردم نهاد انجام گرفت که جای تقدیر دارد اما متاسفانه اشکالاتی نیز داشت مانند اینکه فردی چندین بار کمک های حمایتی را دریافت کرده در حالی که یه خانواده نیازمند تا کنون از این کمک ها بهره ای نبرده اند.

وی بیان کرد: تا زمانی که مردم نپذیرند امر به معروف یعنی ترویج خوبی ها و نهی از منکر یعنی جلوگیری از بدی ها نمی توان این وظیفه را به خوبی در جامعه اجرایی کرد و در کنار این نیز آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز به دنبال مچ گیری و پرونده سازی نباشند و به دنبال هدایت مردم در راه جلب رضایت خدای متعال باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گقت: امروز در شرایطی قرار داریم که تمام دنیا به وصعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه غبطه می خورند و این یک شعار نیست و به عینه می بینیم که چه فشارهایی بر مردم این کشور وارد می کنند تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند اما نمی توانند.

الله مرادی اظهار داشت: امروز میزان نفوذ قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار گسترده شده و بسیاری از کشورهای منطقه ارتباطات خود را به بیشترین حد خود رسانده اند و ابر قدرت های دنیا را نیز به زانو دراورده است.

وی افزود: همین ماهواره ای که در روزهای گذشته توسط سپاه ایران به فضا پرتاب شد نشان دهنده قدرت موشکی ایران را نشان می دهد و دیگر کشورهایی که خود را ابر قدرت می دانند جرات تجاوز به خاک ما را ندارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از معروف کردستان ادامه داد: در سال های گذشته به دلیل تحریم ها و فشارهای اقتصادی مردم رنج های بسیاری کشیدند اما اگر این فشارها وجود نداشت امروز ما هم در این جایگاه قرار نداشتیم و نمی توانستیم در مقابل زورگویان به ایستیم.

الله مرادی یادآور شد: در جریان همین ویروس کرونا آمریکا علیرغم تمام تبلیغاتی که علیه ایران به راه انداخته بود می بینیم که در ایران تا کنون بیش از پنج هزار نفر کشته داده ایم در حالی که در امریکا تا امروز تعداد کشته ها به حدود ۶۰ هزار نفر رسیده است.

وی بیان کرد: در کشورهای به قول خودشان پیشرفته می بینیم که با کمبود ماسک و لباس های ایزوله بیمارستانی موجه هستند در حالی که این اقلام امروز در ایران مازاد بر نیاز مردم نیز وجود دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: حتی امروز ایران به جای رسیده که کیت های تشخیص ویروس کرونا را ساخته و آن را به ۹ کشور دنیا نیز صادر می کند تا نشان دهد دانش و علم در ایران به چه جایگاهی رسیده است.

الله مرادی اظهار داشت: دشمنان علیرغم تمام افتخارات و اقداماتی که در این روزها به دست آورده ایم باز هم در حال فرافکنی است و قصد دارد با انتشار اخبار نادرست فضای کشور را ملتهب کند که دیگر مردم دست آنها را خوانده اند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *