تاکید معاون استاندار لرستان بر نظارت دقیق شهرداران بر اجرای پروژه های سیل

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت : یک نکته بسیار مهم که بایستی مطرح شود بحث توسعه فرهنگ بیمه در استان است چرا که نیاز مبرم جامعه امروز بیمه اموال خود در قبال حواث است .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان بر بیمه نمودن منازل ، اماکن همچنین کشاورزی و محصولات توسط خود مردم تاکید کرد و افزود: مردم بایستی آگاه باشند منازل مسکونی و دیگر اموال خود را بخصوص کشاورزان محصولات خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند بیمه برای همین مواقع بحران ضروری  است.

شرکتهای بیمه مکلف به پرداخت خسارت هستند

معاون استاندار لرستان ادامه داد: شرکتهای بیمه ای نیز مکلفند براساس قراردادهایی که منعقد می کنند به افرادی که اموالشان دچار خساراتهای طبیعی می شوند خسارت مورد نیاز را پرداخت نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه کمک های دولتی در چارچوبهای تعیین شده پرداخت می گردد اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند هشدارهایی که به ساکنین حاشیه رودخانه ها و محلات خطر زا داده میشود بمنظور پیشگیری و حفظ سلامت آنهاست و جای نگرانی نیست ولی موارد پیشگیری به دقت انجام دهند که خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد.

ثمینی با اشاره به لایروبی رودخانه ها می گوید : شهرداری های استان در نظارت از عملکرد پیمانکارها نهایت حساسیت را داشته باشند که لایروبی کاملا براساس نیاز و کارشناسی انجام شود.

تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز در شهرها

وی تصریح کرد : نقاطی که موجبات نگرانی مردم را فراهم می کنند علی رغم اقداماتی که از قبل شده بمانند پلدختر ، فرماندار بایستی به هر شکل ممکن در نقاط حادثه خیز رفع نگرانی مردم را در دستور قرار دهد تا مردم حداقل آرامش و رفع مشکل را احساس نمایند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان خطاب به مدیران بیان کرد: مدیران مسئول درگیر در پروژه ها بایستی پاسخگوی مسئولان ارشد استان و مردم باشند بنابراین کار اجرای طرحها را توسط پیمانکاران که در حال انجام است بایستی زیر نظر گرفته که به نحو احسن انجام شوند.

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *