بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار انواع ارز کشف شد

بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار انواع ارز کشف شد

 

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به اجرای دومین طرح سراسری مبارزه با اخلالگران بازار ارز، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز و حضور سوداگران ارزی و اقدامات آنها برای متشنج کردن این بازار، برای مقابله و برخورد قانونی با مجرمان ارزی دومین طرح سراسری مبارزه با اخلالگران بازار ارز به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی افرادی را که با همکاری صرافی‌های متخلف به صورت سازمان‌یافته مشغول جمع‌آوری ارزهای بازار در کشور بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در طرح مذکور ۵۱ سوداگر و اخلالگر ارزی دستگیر، چهار صرافی متخلف پلمب و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار انواع ارز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: امنیت اقتصادی مردم خط قرمز این پلیس بوده و پلیس با برهم‌زنندگان امنیت اقتصادی به شدت برخورد قانونی می‌کند.

مقیمی با اشاره به اینکه برخورد پلیس امنیت اقتصادی با قاچاقچیان ارز و کالا جدی و مستمر است، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی موضوع را به فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: تسنیم


منتشر شده

در

اخبار حوادث, اخبار روز

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *