بوریس جانسون برای تقویت فناوری سبز ۴۰۰ میلیون پوند با بیل گیتس قرارداد بست

دولت بریتانیا اعلام کرده که قصد دارد بسته سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون پوندی را در کنار میلیاردر آمریکایی بیل گیتس برای تقویت توسعه فناوری های سبز جدید.

بوریس جانسون گفت معامله به ایجاد” انقلاب صنعتی سبز “کمک می کند و فناوری های نوظهوری را توسعه می دهد که در حال حاضر برای موفقیت تجاری بسیار گران هستند. اما برای رسیدن به اهداف اقلیمی دولت ضروری بود.

صحبت در اجلاس جهانی سرمایه گذاری در موزه علم لندن روز سه شنبه ، نخست وزیر گفت که این مشارکت به توسعه فناوری انگلستان در زمینه جذب و ذخیره کربن ، عمر طولانی مدت باتری ، جت صفر ( هوانوردی بدون کربن) و فناوری هیدروژن سبز.

” من فکر می کنم اینها همه فناوری هستند که دارای پتانسیل عظیمی هستند اما در حال حاضر در مقایسه با برخی دیگر در آنها سرمایه گذاری نشده است

“ما تنها در صورتی به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست می یابیم که فناوری های جدید را در مناطقی مانند هیدروژن سبز و سوخت های هوایی پایدار به سرعت توسعه دهیم-فناوری هایی که چند سال غیرممکن به نظر می رسیدند. پیش از این. ”

انگلستان پیش از این حداقل ۲۰۰ میلیون پوند متعهد به توسعه فناوری های سبز سبز جدید بریتانیایی شده است. گیتس روز سه شنبه اعلام کرد که از طریق دستیابی به موفقیت کاتالیزور ، ائتلافی از سرمایه گذاران خصوصی که وی در تأمین بودجه روشهای نوآورانه برای مقابله با بحران آب و هوا رهبری می کند.

“پیش از

گیتس گفت که با دولت انگلیس همکاری می کند. برای انتخاب پروژه هایی که توسط صندوق جدید پشتیبانی می شوند. وی گفت: “ما این موارد را افزایش می دهیم و این هزینه را کاهش می دهیم ، بنابراین اینها را با محلی که امروز با باد خورشیدی و خشکی هستیم ،
می بریم و بنابراین می توان آنها را برای کاهش انتشارات افزایش داد.”

“گیتس افزود:” مشارکت ما با بریتانیا استقرار این راه حل های مهم آب و هوایی را تسریع کرده و به مقرون به صرفه تر و در دسترس تر شدن آنها کمک می کند. ” “به منظور دستیابی به خالص انتشار گازهای گلخانه ای صفر ، ما باید هزینه های فناوری های پاک را کاهش دهیم تا بتوانند با محصولات پر تولید که امروزه از آنها استفاده می کنیم رقابت کنند و جایگزین آنها شوند-من این تفاوت قیمت را حق بیمه سبز می نامم.”

بنیانگذار مایکروسافت از انگلستان برای پیشرفت “چشمگیر” در کاهش انتشار کربن و ارائه سیاست هایی که به حمایت از علم کمک می کند ، تقدیر کرد.

ثبت نام به ایمیل Business Today روزانه یا Guardian Business را در توییتر به آدرسBusinessDesk

دنبال کنید >

جانسون در سخنرانی خود قبل از Cop26 ، که در ۳۱ اکتبر در گلاسکو آغاز می شود ، در جمع نخبگان تجاری بین المللی گفت که زمان آن رسیده است که دولت دست به دست هم داده و بخش خصوصی را برای تجاری سازی فناوری سبز متصل کند. به

“ما باید از این لحظه به صورت جمعی به عنوان دولت برای استفاده از تریلیون ها بازار استفاده کنیم و بسترهای کشوری را ایجاد کنیم که نه تنها با تغییرات آب و هوایی مقابله می کند بلکه مشاغل سبز ایجاد می کند. و رشد سبز در سراسر جهان. ” جانسون گفت: بیش از ۲۰۰ رهبر و سرمایه گذار تجاری که به این کنفرانس دعوت شده بودند به طور جمعی ۲۴ تریلیون دلار (۱۷.۴ تریلیون پوند) دارایی تحت مدیریت داشتند. “من می خواهم به تک تک آن دلارها بگویم ، شما به بریتانیا بسیار خوش آمدید و در زمان مناسب به مکان مناسب آمده اید.”


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *