بهره برداری از زیرگذر فیروز آباد در هفته دولت

بهره برداری از زیرگذر فیروز آباد در هفته دولت
بهره برداری از زیرگذر فیروز آباد در هفته دولت

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در خصوص زیرگذر فیروز آباد گفت: این پروژه با ۱۲۰۰ متر طول، دولاین کند رو ، دو دستگاه پل دوربرگردان ، ۴۵۰ شمع بتنی و ۲۴۰۰ متر دیوار حائل در طرفین در حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«رضا خالقی» افزود: با تکمیل دیوار حائل و روسازی مسیر در ماه های آینده ، در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص پروژه احداث باند دوم محور فیروزآباد به الشترگفت: این پروژه با ۱۴ کیلومتر طول هم اکنون ۷ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می باشد و ۷ کیلومتر باقی مانده آن هم ، بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خالقی با اشاره به پروژه احداث باند دوم محور خرم آباد به نورآباد و نقش مهم آن در کریدور ترانزیتی غرب کشور گفت : طول این پروژه ۹۱ کیلومتر بوده که ۶۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و هم اکنون زیر بار ترافیک می باشد و مابقی آن در قطعات مختلف دارای پیمانکار بوده و عملیات اجرایی آن در حال انجام می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان همچنین در بازدید از پروژه احداث محور الشتر به بروجرد در محل تونل اسپژ با اشاره به توقف عملیات اجرایی این پروژه در سالهای گذشته دلیل آن را کمبود اعتبارات و عدم پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه اعلام نمود.

وی عنوان کرد: با پیگیری های این اداره کل و همراهی و همکاری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بتوان با جذب اعتبارات لازم دوباره این پروژه را فعال نمود .

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *