بلیط اتوبوس

بلیط اتوبوس و هواپیما و قطار در ایران امیر تهیه نمایید

همینک آنلاین بلیط اتوبوس را رزرو کنید

هم اکنون شما میتوانید بلیط اتوبوس را بصورت آنلاین از ایران امیر بخرید و رزرو نمایید

امروزه به سادگی می‌توانید در هر مکان و هر زمانی از شبانه روز که احتیاج دارید با یک گوشی همراه با مراجعه به اپلیکیشن ایران امیر و یا سایت ایران امیر از خدمات بانکی، خرید بلیط اتوبوس، خرید بلیط هواپیما، و یا رزرو بلیط قطار بصورت آنلاین اقدام کرد، بدون اینکه در ترافیک شهری و یا اینکه ساعت‌ها وقت گرانبهای خودمان را هدر دهیم.

ارائه بلیط اتوبوس و هواپیما و قطار

یکی از بهترین امکاناتی که در عصر نوین ارتباطات صورت گرفته سرعت و زمان در بخش خدمات میباشد، ما امروزه میتوانیم در هرمکان و هر زمانی که احتیاج داریم با یک گوشی همراه به خدمات بانکی، خرید بلیط اتوبوس، خرید بلیط هواپیما، و یا رزرو بلیط سینما بصورت آنلاین اقدام نماییم، بدون اینکه در ترافیک شهری و یا اینکه ساعتها وقت گرانبهای خودمان را هدر بدهیم. شما به سرعت اهمیت میدهید؟

تصور کنید اگر اینترنت در دنیای امروز ما وجود نداشت و با توجه به اینکه رشد روز افزون جمعیت هرروز بیشتر و بیشتر میشود برای یک انتقال وجه باید ساعت ها در بانک در پی نوبت تا یک واریزی و یا یک انتقال وجه انجام بدهیم در صورتی که امروز در کمتر از یک دقیقه با یک اینترنت بانک میتوانیم گردش حساب انتقال وجه را براحتی انجام دهیم درواقع اینترنت به کمک ما امده است تا این نوبت دهی ها طولانی و طاقت فرسا به حداقل برسد.

یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین خدمات بخش اینترنتی خرید بلیط اتوبوس میباشد. به عنوان مثال ارائه خرید بلیط اتوبوس بصورت آنلاین از تمام پایانه ها بصورت اینترنتی، راهکاری نوینی برای دسترسی راحت به بلیط اتوبوس میباشد، به همین منظور مانند سالهای قبل دیگر نیازی نیست وقت خودتان را در پایانه ها در جستجوی بلیط اقدام نمایید و شما میتوانید خرید بلیط اتوبوس رو سریعا از طریق اینترنت و یا گوشی همراه پرداخت و صندلی دلخواه خودتان را انتخاب کنید و از همه مهمتر کل سرویس های شرکت های ارائه دهنده بلیط اتوبوس برای شما قابل مشاهده است.

امکانات بین شهری اتوبوس ها هر روز بیشتر و بیشتر میشود و کل شهرهای ایران رو در بر خواهد گرفت. حتی خرید بلیط از خود ترمینال دردسر ساز هست، به عنوان مثال باید کل ترمینال رو بچرخید تا اتوبوس مورد نظر با قیمت مناسب پیدا کنید و اگر شانس داشته باشید خلوت و یا اینکه موجود باشه! مزیت خرید از طریق اینترنت به این صورت است که شما متوانید، سریع مبدا و مقصد رو جستجو کنید و ساعت حرکت رو برنامه ریزی نمایید. این یک خبر بسیار مهمی است که میتواند در زندگی ما تاثیرگذار باشد.

یکی از سایتهای بسیار مناسب برای خرید بلیط قطار، بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما وبسایت ایران امیر میباشد. در سفرهای ایران امیر شما میتوانید کلیه بلیط های آنلاین اتوبوس ، قطار و هواپیما را بسیار سریع و آنلاین انتخاب نمایید.

به عنوان مثال برای خرید بلیط اتوبوس کافیست به سایت ایران امیر بروید پس از انتخاب مسیر و تاریخ مورد نظر، انتخاب و جستجو نمایید، بنابراین سایت تمام اتوبوس های شرکتهای مسافربری موجود را به همراه قیمت واقعی و رسمی اعلام میکند و شما میتوانید اتوبوس مورد نظر با صندلی دلخواه را انتخاب نمایید و پس از آن براحتی فرایند خرید رو تکمیل و بلیط رو بدون هیچ دردسری دریافت نمایید. در پایان شماره بلیط را یادداشت و یا اینکه پیامکی که حاوی شماره بلیط است برای شما ارسال میگردد و پس از مراجعه به پایانه و نشان دادن پیامک براحتی میتوانید سوار اتوبوس شوید. به همین سادگی!

یکی دیگر از قابلیت های این سرویس در وب سایت سفرهای ایران امیر این است که شما میتوانید بصورت آنلاین بلیط خودتان را لغو و هزینه را دریافت کنید. بدون اینکه بخواهید با شرکت مربوطه چانه زنی داشته باشید!

هزینه لغو بلیط اتوبوس بصورت رسمی ۱۰ درصد میباشد، و درصد لغو بلیط های هواپیما و قطار بنابر شرایط اعلام شده شرکت های هواپیمایی است.

برای تهیه بلیط هواپیما بصورت سیستمی و یا چارتر روال نیز به همین منوال است و شما براحتی بهترین و واقعی ترین قیمت ها را در سایت ایران امیر مشاهده و برای تهیه آن میتوانید اقدام نمایید. تهیه بلیط چارتر از بهترین چارتر کنندگان شرکت های هواپیمایی که بهترین قیمت ها را برای شما به ارمغان می آورد این است که همواره سعی بر این بوده که قیمت های بسیار عالی و ایده ال برای مشتریانش عرضه داشته باشد، که گاهی ممکن است با ۵۰ هزار تومان سوار بلیط هواپیما شوید!

ایران امیر تلاش کرده تا بهترین  و باکیفیت‌ ترین شرکت‌ های مسافربری را برای شما انتخاب کند (سیر و سفر، عدل، میهن‌تور، همسفر، ایران‌پیما و…) و این تنوع بسیار مناسبی برای انواع صندلی‌ های معمولی، وی‌ آی‌ پی و تخت‌ شو ایجاد میکند. بنابراین بیشترین تمرکز شما بر روی ساعت حرکت اتوبوس‌ ها و نوع صندلی‌ ها خواهد بود که همین مسئله باعث صرفه‌ جویی هرچه بیشتر در زمان خرید می‌شود. صرفه‌ جویی در زمان تنها به این مرحله محدود نمی‌ ماند و طراحان سایت در تمام مراحل خرید، با فیلدهای بسیار کوتاه و کاربردی که اجازه‌ی انتخاب دقیق صندلی‌ ها را می‌دهد، به این مسئله توجه کرده‌ اند.

  • مزیت های خرید انلاین بلیط:
  • صدور بلیط بسیار سریع
  • انتخاب صندلی دلخواه
  • بدون نیاز به رفت و آمد در ترافیک های سنگین
  • بدون نیاز به چاپ بلیط
  • ارسال پیامک ، ایمیل، برای صدور بلیط در صورت دلخواه
  • چاپ دلخواه بلیط بصورت PDF
  • رزرو سریع بلیط
  • مشاهده ساعت حرکت طبق برنامه
  • آرامش در خرید بلیط
  • استرداد آنلاین بلیط

از مزیت های خرید آنلاین بلیط سفر است.


منتشر شده

در

گردشگری

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *